سلام مهمان گرامی ، خوش آمدید. آیا این نخستین بازدید شماست ؟ وارد شده یا عضو شوید
با سلام مهمان گرامی ،
اطلاعات کاربری به ما نشان می دهد که شما در انجــمن های زیبـــایی و سلامت عضو نشده اید برای اینکه از امکانات این تالار گفتگو استفاده کنید ، باید عضو شوید.

پس هر چه زود تر اقدام به عضــویت نمائید و یا وارد شوید.

انجــمن های زیبـــایی و سلامت

انجمن های زیبایی سلامت زیباشو

توجه: دوره آموزش فرمولاسیون رنگهای زیبای مو انجمن زیباشو ๑۩۞۩.... لطفا پرسش های خود در زمینه رنگ مو را فقط اینجا مطرح کنید..... ۩۞۩๑ ๑❀95❀ مسـابـقــه : عکس از سفره هفــت سیـن ❀95❀
 
 
امتیاز موضوع:
  • 0 رأی - میانگین امتیازات: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
10 اشتباه رایج در بازاریابی شبکه های اجتماعی
۱۳۹۷/۱۰/۲۰, ساعت ۱۹:۵۹
ارسال: #1
10 اشتباه رایج در بازاریابی شبکه های اجتماعی
اشتباهات رایج در بازاریابی شبکه های اجتماعی


"بازاریابی شبکه های اجتماعی جواب نمیده " ، این جمله به کرار می شنوم. ولی بازاریابی شبکه های اجتماعی برای شما جواب نمیده چون اون رو به درستی انجام نمی دید. بسیاری از کمپانی ها از تمام توان خود به شبکه های اجتماعی نمی پردازند و صرفا سرسری به آن می پردازند. در حقیقت شرکت ها معمولا از سایر رقبا تقلید می کنند و پس از مدتی به موفقیت نرسیده و دلسرد می شوند.

در این مقاله در : https://www.parnasite.com پرنا به اشتباهات رایج در بازاریابی شبکه های اجتماعی می پردازیم. با رعایت این مسائل می توانید به پناسیل واقعی خود برسید !


1- عدم توجه به بازاریابی شبکه های اجتماعی به دلیل باور موفق نبودن


اگر فکر می کنید که شبکه های اجتماعی برای کسب و کار و : https://www.parnasite.com شما مفید نخواهد بود در اشتباه هستید. یک باور اشتباه وجود دارد که شبکه های اجتماعی صرفا برای نوجوان ها و خوره های کامپیوتر است. این موضوع دیگر درست نیست. برای مثال یک تحقیق نشان داده است که بیشتر استفاده کنندگان توییتر در رنج سنی 55-64 و در فیسبوک 45-54 سال هستند. شما می توانید تحقیقات مشابهی نیز پیدا کنید که درستی ادعای بالا را ثابت خواهد کرد. شبکه های اجتماعی در تمامی سنین اجتماع رسوخ کرده است. شما می توانید با یک استراتژی درست و اجتناب از اشتباهات رایج در بازاریابی شبکه های اجتماعی دسته بالا را نسبت به رقیبان بگیرید.


2- نداشتن برنامه در بازاریابی شبکه های اجتماعی


مارکتینگ روی شبکه های اجتماعی بدون برنامه صرفا می تواند وقت شما را در : https://www.parnasite.com تلف کند. بسیاری از شرکت ها این اشتباه را انجام می دهند. کمپانی ها بکاملا "عشقی " پستی را در شبکه ها ارسال می کنند و آن را اینجا و آنجا share می کنند. نه هدف و برنامه ای !


شما باید برای شبکه های اجتماعی هم دقیقا یک برنامه جامع و کامل مانند کسب و کارتان داشته باشید. هدف های معین ، بودجه تخصیص داده شده و برنامه ای جامع و دقیق که شما را در رسیدن به ارزش هایتان یاری می دهد.

3- اندازه گیری KPIs (متغیر های قابل محاسبه که میزان رشد در راه رسیده به هدف را نشان می دهد مانند میزان فالوئرها ) های اشتباه


بسیاری از بازاریاب ها هنگام محاسبه متغیر های KPIs بر روی آمار پوچ و بی اهمیت مانور می دهند. یکی از مهمترین آمار بی اهمیت تعداد فالوئر هاست ! معمولا با رشد تعداد دنبال کنندگان بازاریاب ها و مدیران : https://www.parnasite.com خوشحال می شوند.


تنها نکته حائز اهمیت در آنالیز socail media تاثیر آن بر رشد کسب و کار شماست و غیر از آن ساید اعداد اهمیتی ندارند !


4- تلاش یکسان در تمامی شبکه ها


صحبت با کاربران در شبکه های اجتماعی ، خارج از چارچوب معین آنها موثر نخواهد بود. در آلمان نمی توانید اسپانیایی صحبت کنید. با این وجود اکثر کسب وکار ها و : https://www.parnasite.com ها این اشتباه را انجام می دهند.


هر شبکه اجتماعی مخاطب های خاص ، روش صحبت و چارچوب های خود را دارد. برای مثال در توییتر باید صرفا روی متون جذاب کار کنید ، اینستاگرام برای تصاویر است. نکته مهمی است که بدانید چگونه با کاربران هر شبکه تعامل برقرار کنید.


5- عدم توانایی در برقراری ارتباط با کاربران


آپدیت مداوم شبکه های اجتماعی شما برای : https://www.parnasite.com تان بیهوده خواهد بود اگر کسی به پست های شما توجه نکند یا اینکه پست ها نشر نشوند و کامنت نگیرند. اگر همچین عکس و العمل هایی دریافت نمی کنید باید استراتژی خود را تغییر دهید.


اگر کسی کامنتی برای شما گذاشت حتما پاسخ آن را بدهید. هر پاسخی که مشتری به شما می دهد چه منفی و چه مثبت فرصتی برای صحبت با کاربر را برای شما فراهم می کند. دوستانه و مودبانه صحبت کنید.


6-جذب فالوئر هایی که برای شما سودمند نیستند !


هزاران فالوئر که تبدیل به مشتری برای شما نخواهند شد هیچ ارزشی ندارند. این فالوئر ها با شما مکالمه ای برقرار نمی کنند و بهروه وری نخواهند داشت. قصد شما از بازاریابی شبکه های اجتماعی جذب توجه ، ارتباط و مکالمه و ایجاد اعتبار در مشتریان بالقوه است. با رشد درست و برنامه شبکه ، شما می تواند فالوئر هایی را جذب کنید که برای پست های شما و محصولاتتان ارزش قائل هستند.


7- فقط صحبت در مورد خودتان کردن


آیا دوست دارید با کسی بیرون بروید که صرفا در خصوص خودش صحبت می کند. زود خسته کننده می شود . نه ؟ این مشکلی است که اکثر شرکت هاو : https://www.parnasite.com ها با آن مواجه هستند. همه چیز در مورد آن هاست ، اخبارشان ، اطلاعیه هایی در مورد خودشان ، محصولاتشان ، پروژه هایشان و ... . حقیقت این است که این موضوعات برای کسی اهمیت ندارد !


در بازاریابی شبکه های اجتماعی نه تنها باید با لحن مناسب و مورد پسند کاربران صحبت کنید ، بلکه باید چیزی را بگویید که آن ها دوست دارند بشنوند.


8- استفاده بیش از حد از پست های اتوماتیک


یکی دیگر از مشکلات شرکت ها و : https://www.parnasite.com ها ، استفاده بیش از حد ربات های پست گذار و به طور کلی استفاده از پست های اتوماتیک است. مردم از شبکه های اجتماعی استفاده می کنند تا با همدیگر ارتباط برقرار کنند. اگر مردم متوجه موضوع اتوماتیک بودن پست ها شوند احساس بدی پیدا خواهند کرد و شما را ترک خواهند گفت. استفاده از پست ها دست نویس و با کیفیت نکته مهمی است.


9- اکانت های زیاد در تمامی شبکه های اجتماعی


یکی دیگر از اشتباهات رایج در بازاریابی شبکه های اجتماعی این است که شرکت ها و : https://www.parnasite.com به محض ورود به social media در تمامی شبکه های موجود اکانت می سازند و سعی در مدیریت تمامی آن ها را با هم دارند. نتیجه این کار این است که با پخش کردن منابع و تمرکز ، نرخ بهره وری شما نیز کاهش خواهد یافت.


طبق تجربه ما ، یک متخصص socail media توانایی مدیریت 2-4 شبکه را در آن واحد دارد. باز هم تکرار می کنم یک متخصص ! بهتر است شما نیز تمرکز خود را روی 2-3 شبکه محدود کنید.


10- نداشتن سیاست کلی در شبکه های اجتماعی


نداشتن یکی سیاست کلی در شبکه های اجتمامی می تواند منجر به اتفاقات خطرناک و خجالت آوری بشود. بدون توجه به این که چه کسی social media شما را مدیریت می کند ، شما باید یک سری قوانین و چارچوب های کلی برای تعیین باید ها و نباید ها تعیین کنید. به طور کلی استفاده از مطالب خشونت آمیز ، نژادپرستی ، سکسیم ، مذهبی ، توهین آمیز و ... باید نشر داده نشود و قوانین سفت و سختی در این زمینه لازم است.


موفق باشید

: https://www.parnasite.com

بیشتر بخوانید

طراحي وب سايت: http://www.parnasite.com
« قدیمی تر | تازه‌ تر »
کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان
 


موضوع‌های مرتبط با این موضوع...
موضوع: نویسنده پاسخ: بازدید: آخرین ارسال
Heart 9سوال رایج لابیاپلاستی فرزانه بانو 0 145 ۱۳۹۷/۴/۱۹ ساعت ۱۵:۲۰
آخرین ارسال: فرزانه بانو
  اشتباه هایی که به ماشین لباسشویی شما صدمه می زند nghermez 0 210 ۱۳۹۷/۲/۲ ساعت ۱۵:۳۰
آخرین ارسال: nghermez
  بازاریابی چیست؟ ساناز رسولی 0 662 ۱۳۹۵/۹/۲۱ ساعت ۱۸:۴۸
آخرین ارسال: ساناز رسولی
  شبکه های اجتماعی mahsa20 0 466 ۱۳۹۵/۷/۲۷ ساعت ۱۳:۴۵
آخرین ارسال: mahsa20
  بازاریابی ویروسی mahsa20 0 984 ۱۳۹۵/۶/۱۳ ساعت ۱۶:۴۸
آخرین ارسال: mahsa20
  آموزش بازاریابی و دلایل استفاده از آن shinalife 1 1,220 ۱۳۹۴/۷/۲۸ ساعت ۱۱:۳۳
آخرین ارسال: Sepid
  نکات کلیدی موفقیت در بازاریابی irantarh 0 828 ۱۳۹۴/۴/۸ ساعت ۱۳:۱۶
آخرین ارسال: irantarh
  آموزش بازاریابی irantarh 0 1,057 ۱۳۹۴/۳/۳۰ ساعت ۱۳:۴۶
آخرین ارسال: irantarh
  شبکه های موبایلی فیلتر می شوند؟ Afshin 0 622 ۱۳۹۴/۱/۲۵ ساعت ۱۳:۰۶
آخرین ارسال: Afshin
  7 اشتباه مهلک که نباید در کمپین ایمیلی مرتکب شوید Afshin 0 960 ۱۳۹۳/۱۰/۱۹ ساعت ۱۳:۲۷
آخرین ارسال: Afshin

کسانی که این موضوع را مشاهده کرده اند
1 کاربر زیر موضوع را خوانده است:
neo63 (۱۳۹۷/۱۰/۲۰, ساعت ۱۹:۵۹ )

پرش به انجمن: