سلام مهمان گرامی ، خوش آمدید. آیا این نخستین بازدید شماست ؟ وارد شده یا عضو شوید
با سلام مهمان گرامی ،
اطلاعات کاربری به ما نشان می دهد که شما در انجــمن های زیبـــایی و سلامت عضو نشده اید برای اینکه از امکانات این تالار گفتگو استفاده کنید ، باید عضو شوید.

پس هر چه زود تر اقدام به عضــویت نمائید و یا وارد شوید.

انجــمن های زیبـــایی و سلامت

انجمن های زیبایی سلامت زیباشو

توجه: دوره آموزش فرمولاسیون رنگهای زیبای مو انجمن زیباشو ๑۩۞۩.... لطفا پرسش های خود در زمینه رنگ مو را فقط اینجا مطرح کنید..... ۩۞۩๑ ๑❀95❀ مسـابـقــه : عکس از سفره هفــت سیـن ❀95❀
 
 
امتیاز موضوع:
  • 5 رأی - میانگین امتیازات: 5
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
حرکات جادویی جهت کوچک کردن شکم
2014/02/26, ساعت 18:26 (آخرین ویرایش در این ارسال: 2014/07/16 ساعت 12:09 ، توسط @Raha@.)
ارسال: #11
RE: حرکات جادویی برای کوچک کردن شکم
اگه سوال خاصی راجب این مطلب داشتی گلم همین جا بنویس.yess

آدم ها فقط آدم هستند نه بیشتر و نه کمتر
کمتر از چیزی که هستند نگاهشان کنی:آنها راشکسته ای
و بیش تر از آن حسابشان کنی آنها تورا میشکنند


 سپاس شده توسط Sepid ، *mana* ، Sonya ، نرگس مامان ، دریاآرام ، نثار
2014/02/26, ساعت 23:47
ارسال: #12
RE: 3 حرکت جادویی برای کوچک کردن شکم
رها جون من شکمم خیلی افتاده و کمر درد هم دارم سیاتیک و.. اینا دارم نمیتونم خیلی حرکات شدید انجام بدم این کارا مشکلی ایجاد نمیکنه؟ در ضمن پیلاتیس رو شکم هم اثر داره؟

حقیقت اینه که بدون تو شکسته ام بین مرز مرگ و زندگی بدون تو نشسته ام
من می خوام تا عید 95 50تا انشالله به امید خدا باشمHeart
 سپاس شده توسط Sepid ، Sonya ، *mana* ، دریاآرام ، نثار
2014/02/27, ساعت 10:08 (آخرین ویرایش در این ارسال: 2014/07/16 ساعت 12:10 ، توسط @Raha@.)
ارسال: #13
RE: حرکات جادویی برای کوچک کردن شکم
عزیزم قطعا" این حرکات روی کمر درد تاثیر گذار هستند و شما از این حرکات استفاده نکن-
ولی اگه شکم دارید و میخواهید آب بشه از تخم کتان و یا جودوسر استفاده کن گلم
تخم کتان همون تخمی هست که قناری ها میخورند و از عطاری ها تهیه میشه میتونی توی آب یا توی خوراک آبکی بریزی روزی 1 قاشق سوپ خوری و میل کنی و همین طور جو دو سر که معمولا" در آهنگری ها پیدا میشه شاید هم بتونی در عطاری ها پیدا کنی
طریقه مصرف اون هم مثل تخم کتان هستش number1

آدم ها فقط آدم هستند نه بیشتر و نه کمتر
کمتر از چیزی که هستند نگاهشان کنی:آنها راشکسته ای
و بیش تر از آن حسابشان کنی آنها تورا میشکنند


 سپاس شده توسط sahar naz ، *mana* ، دریاآرام ، نرگس مامان ، نثار
2014/02/27, ساعت 10:11 (آخرین ویرایش در این ارسال: 2014/07/16 ساعت 12:10 ، توسط @Raha@.)
ارسال: #14
RE: حرکات جادویی برای کوچک کردن شکم
نرگس جون در مورد پیلاتیس هم بله روی شکم اثر داره و ورزش مفیدی هستش و ی مطلب راجب اون توی همین سایت گذاشتم Heart

آدم ها فقط آدم هستند نه بیشتر و نه کمتر
کمتر از چیزی که هستند نگاهشان کنی:آنها راشکسته ای
و بیش تر از آن حسابشان کنی آنها تورا میشکنند


 سپاس شده توسط *mana* ، دریاآرام ، نرگس مامان ، نثار
2014/02/27, ساعت 10:25 (آخرین ویرایش در این ارسال: 2014/07/16 ساعت 12:10 ، توسط @Raha@.)
ارسال: #15
RE: حرکات جادویی برای کوچک کردن شکم
نرگس جون مصرف شوید خشک در غذا ها هم به چربی سوزی شکم خیلی خیلی کمک میکنهBlush

آدم ها فقط آدم هستند نه بیشتر و نه کمتر
کمتر از چیزی که هستند نگاهشان کنی:آنها راشکسته ای
و بیش تر از آن حسابشان کنی آنها تورا میشکنند


 سپاس شده توسط *mana* ، دریاآرام ، نرگس مامان ، نثار
2014/04/16, ساعت 17:32 (آخرین ویرایش در این ارسال: 2014/04/16 ساعت 17:38 ، توسط arsalan.)
ارسال: #16
RE: 3 حرکت جادویی برای کوچک کردن شکم
رها جون سلام
دستت درد نکنه این تمرینات خیلی خوبه
ولی از همه عالی تر تمرین سومه ک واسه ماهیچه های شکم خلی عالیه ولی یکمی مشکله
خیلی ممنون رها جون

اگر شاد بودي آروم بخند تا غم بيدار نشه و اگر غمگين بودي آروم گريه كن تا شادي نااميد نشه...

Heart..............................Yahoos (45)
 سپاس شده توسط *mana* ، دریاآرام ، نرگس مامان ، @Raha@ ، نثار
2014/04/17, ساعت 10:20 (آخرین ویرایش در این ارسال: 2014/07/16 ساعت 12:11 ، توسط @Raha@.)
ارسال: #17
RE: حرکات جادویی برای کوچک کردن شکم
چگونه از چربی‌های شکمی خلاص شویم؟

برای حل این مشکل چند کار ساده باید انجام دهید:

* فعالیت کنید
3 بار در هفته به مدت 30 دقیقه یک ورزش استقامتی انجام دهید برای مثال دو،پیاده‌روی تند،شنا، دوچرخه‌سواری،ایروبیک،بدن‌سازی و.... را امتحان کنید.

* قند را در برنامه غذایتان کم کنید
قندهای زود جذب مانند قند شیرینی و شکلات یا سودا و گلوسیدها سبب ترشح انسولین در خون و جذب چربی می‌شود.بهتر است قندهای دیر جذب مانند قند موجود در غلات برنج را مصرف کنید.

* خود را ماساژ دهید
برخی از افراد وقتی کالری بیش‌ از حد مصرف می‌کنند از ناحیه ران و باسن چاق می‌شوند و بعضی دیگر از ناحیه شکم.در کنار انجام فعالیت‌های ورزشی و رژیم غذایی،ماساژ را نباید فراموش کنید.
ابتدا برای عقربه‌های ساعت،قسمت چاق را هل دهید،بعد به آرامی تمامی نقاط روی آن را نیشگون بگیرید و در نهایت آن را ورز دهید.

گردآوری: گروه سلامت سیمرغ414141

آدم ها فقط آدم هستند نه بیشتر و نه کمتر
کمتر از چیزی که هستند نگاهشان کنی:آنها راشکسته ای
و بیش تر از آن حسابشان کنی آنها تورا میشکنند


 سپاس شده توسط *mana* ، نثار
2014/04/17, ساعت 10:22 (آخرین ویرایش در این ارسال: 2014/07/16 ساعت 12:11 ، توسط @Raha@.)
ارسال: #18
Thumbs Down حرکات جادوئی برای کوچک کردن شکم
ورزش‌های كششی كمر و شكم

روی زمین و به پشت دراز بكشید و سپس زانوهای خود را خم كنید. در این حالت قوس كمری طبیعی‌تان را نگه دارید ولی سعی كنید بیش از اندازه به كمرتان فشار نیاورید...

عضلات شكمتان را سفت كنید و سپس كمر خود را به سمت پایین رها كنید تا پشت شما كاملا به زمین بچسبد. توجه داشته باشید كه جهت انجام این اعمال از عضلات پا و باسن خود استفاده نكنید. این حالت را به مدت 5 ثانیه نگه دارید. این ورزش را 10 مرتبه انجام دهید.

سرتان را چند سانتی‌متر از سطح زمین بلند كنید. جهت جلوگیری از فشار به دنده‌ها، سرتان را بیش از حد بالا نبرید و سعی كنید سر و گردن و سینه شما در امتداد یكدیگر باشند. این حالت را به مدت 5 ثانیه نگه دارید و سپس چند ثانیه استراحت كنید. این ورزش را 5 تا 10 مرتبه تكرار كنید.

روی شكم دراز بكشید و یك بالش زیر قسمت تحتانی شكمتان قرار دهید.

عضلات شكمی را سفت كنید و بازوهایتان را در كنار بدنتان در دو سمت قرار دهید. نفس بكشید و سر و سینه را چند سانتی‌متر از سطح زمین بلند كنید، بدون اینكه سر خود را خم كنید. این حالت را به مدت 5 ثانیه نگه دارید و به ‌طور طبیعی نفس بكشید. سپس به حالت اول برگشته و چند ثانیه استراحت كنید. این ورزش را 5 تا 10 مرتبه تكرار نمایید.
سیمرغ.کام

آدم ها فقط آدم هستند نه بیشتر و نه کمتر
کمتر از چیزی که هستند نگاهشان کنی:آنها راشکسته ای
و بیش تر از آن حسابشان کنی آنها تورا میشکنند


 سپاس شده توسط دریاآرام ، *mana* ، نثار
2014/04/17, ساعت 10:25 (آخرین ویرایش در این ارسال: 2014/07/16 ساعت 12:12 ، توسط @Raha@.)
ارسال: #19
RE: حرکات جادوئی برای کوچک کردن شکم
سوال اول:

آیا می‌توان عضلات بالا و پایین شكم را جداگانه ورزش داد؟

ممكن است اینطور به نظر برسد كه شما می‌توانید عضلات بالا و پایین شكم را جداگانه ورزش دهید. اما حقیقت این است كه نمی‌توانید قسمتی از یك عضله را جدا از قسمت دیگر منقبض كنید. تحقیقاتی بر روی نحوه ی فعال شدن عضله شكم ،‌ در حركت دراز نشست انجام شده و نشان می‌دهد كه در دراز نشست معمولی ، شما ممكن است كشش و انقباض بیشتری در قسمت بالای عضله ی مستقیم شكمی‌احساس كنید. درست است كه فیبرهای عضلانی كه در قسمت بالایی این عضله قرار دارند ، هنگام انجام درازنشست ساده كوتاهتر از فیبرهای پایینی می‌شوند ، اما در واقع كل عضله در هنگام حركت فعال است.



هنگامی‌كه شما درازنشست معكوس یا دراز نشست با بالا آوردن لگن و پاها را انجام می‌دهید ، برعكس می‌شود و كشش و انقباض ، را بیشتر در قسمت پایینی عضله مستقیم شكم احساس می‌كنید. اما در این حالت فیبرهای قسمت بالایی عضله هم منقبض می‌شوند و فعال هستند.

در واقع در دراز نشستی كه لگن ثابت باشد و تنه بالا آورده شود علاوه بر تحرك بیشتر قسمت بالایی عضله مستقیم شكم ، عضله مایل داخلی نیز فعال می‌شود و شما احساس می‌كنید كه بالای شكم بیشتر تحت كشش قرار دارد.
در درازنشست معكوس قسمت پایینی عضله مستقیم شكم فعال است و همچنین عضله ی مایل خارجی نیز فعال می‌شود و به همین دلیل احساس می‌كنید كه پایین شكم تحت كشش و انقباض بیشتری قرار گرفته است.
ادامه دارد.....
تهیه و ترجمه :گروه سلامت سیمرغ ـ دكتر حانیه تركمان

آدم ها فقط آدم هستند نه بیشتر و نه کمتر
کمتر از چیزی که هستند نگاهشان کنی:آنها راشکسته ای
و بیش تر از آن حسابشان کنی آنها تورا میشکنند


 سپاس شده توسط دریاآرام ، *mana* ، Fatemehh ، نثار ، sheyda 00
2014/06/18, ساعت 09:14 (آخرین ویرایش در این ارسال: 2014/07/16 ساعت 12:12 ، توسط @Raha@.)
ارسال: #20
RE: حرکات جادوئی برای کوچک کردن شکم
6 حرکت عالی برای کوچک کردن شکم

مطئننا یک شکم زیبا می تواند اضطراب شما را در رابطه با پوشیدن لباس های تان کاهش دهد. اما نکته مهم تر جلوگیری از آسیب دیدن شما است . تحقیقات نشان داده است که شکم- ماهیچه ای در قسمت بالاتنه را می گیرد – به کمر استحکام می بخشد و بلند کردن اشیا را بسیار آسان می کند چه آنها کیسه سبزیجات باشند و چه فرزند شما. برای کوچک کردن شکم تان می‌توانید این تمرینات که توسط ملیسا میلر (Melissa Miller صاحب امتیاز باشگاه m2 در چارلوستویل ویرجیانا) طراحی شده اند را دو یا سه بار در هفته انجام دهید.

حرکت 1: گرم کردن : آماده کردن شکم
در حالی که زانو ها را خم کرده اید روی زمین صافی به پشت دراز بکشید. دم عمیق بکشید و چانه خود را به سینه بچسبانید. با بازدم فقط سر، گردن و شانه ها را از زمین جدا کنید و دست ها را به سمت پاها بکشید. بین هر حرکت مکث کنید و نفس عمیق بکشید. به آرامی به حالت اولیه برگردید، نفس عمیق بکشید و حرکت را هشت بار تکرار کنید.


حرکت 2 : چرخش
(الف) به پشت دراز بکشید دست ها را به سمت بالا و پاها را در جهت خود کاملا بکشید به طوری که بدن شما یک خط کاملا صاف را تشکیل دهد. با دم، دست ها را به سمت جلو بیاورید و هم زمان بالا تنه خود را از زمین جدا کنید. با بازدم در حالیکه تا نیمه بدن را از زمین جدا کرده اید مسیر را ادامه دهید و انگشت دست را به انگشت پا برسانید. دم بگیرید و حرکت را برعکس انجام دهید، در نیمه راه نفس را بیرون بدهید تا به حالت اولیه برگرید. این حرکت را ده بار انجام دهید.


حرکت 3: رها کردن پا
(الف) هر دو پا را به سمت بالا بکشید. نفس را داخل بکشید و شکم خود را قفل کنید. (ب) با بازدم به آرامی پاها را پایین بیاورید تا زمانی که حدود 6 سانتی سطح زمین قرار بگیرند. ( یا به هر میزانی که می توانید بدون بلندکردن کمر از زمین پای خود را بالا بیاورید. ) مکث کنید و دم بگیرید. با بازدم، پای خود را بالا و به نقطه شروع برگردانید. این حرکت را ده بار تکرار کنید.



حرکت 4 : قیچی
هر دو پا را به سمت بالا بکشید. آنها را راست نگه دارید، پای چپ را پایین بیاورید تا زمانی که در 6 اینچی سطح زمین قرار بگیرد. سر و شانه ها را به سمت بالا بکشید و پشت پای راست را با دست بگیرید، به آرامی پای راست را به سمت خود بکشید. پاها را جابه جا کنید و حرکت را تکرار کنید. این چرخه را به سرعت ده بار انجام دهید. ( مکث نکنید!)


حرکت5: کشش ران
پاها را به سمت بالا بکشید و دست ها را هم به حالت کشیده روی زمین در کنار بدن خود قرار دهید. کف دست باید روی زمین باشد. دم بگیرید و ماهیچه های اصلی خود را منقبض کنید.با بازدم ران را به سمت عضلات دنده بیاورید، باسن را اززمین بلند کنید و پاها را مستقیم به سمت بالا بکشید. در حالی که به آرامی پایین بر می گردید نفس را به داخل بکشید. این حرکت را ده بار تکرار کنید.

حرکت 6: چرخش بالاتنه
(الف) چهار زانو بنشینید و دست هایتان را در حالیکه سر انگشت ها یکدیگر را لمس می کنند رو به روی بدن بکشید. نفس را به داخل بکشید. (ب) شکم را قفل کنید و با بازدم به آرامی بالاتنه را 45 درجه به سمت راست بچرخانید. به وسط برگردید و حرکت را به سمت چپ تکرار کنید. این حرکت را ده بار انجام دهید.




تهیه و ترجمه : گروه سبک زندگی سیمرغ

آدم ها فقط آدم هستند نه بیشتر و نه کمتر
کمتر از چیزی که هستند نگاهشان کنی:آنها راشکسته ای
و بیش تر از آن حسابشان کنی آنها تورا میشکنند


 سپاس شده توسط mahsanana ، نثار ، sheyda 00 ، گل مریم
« قدیمی تر | تازه‌ تر »
کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان
 


موضوع‌های مرتبط با این موضوع...
موضوع: نویسنده پاسخ: بازدید: آخرین ارسال
  روشهایی برای لاغر کردن کودکان چاق گل مریم 0 2,377 2015/05/17 ساعت 16:11
آخرین ارسال: گل مریم
  چگونه معده مان را کوچک کنیم؟ @Raha@ 3 3,734 2014/12/29 ساعت 16:08
آخرین ارسال: فاطیما جونی
  لاغر کردن شکم @Raha@ 13 11,814 2014/10/19 ساعت 17:09
آخرین ارسال: @Raha@

پرش به انجمن: