سلام مهمان گرامی ، خوش آمدید. آیا این نخستین بازدید شماست ؟ وارد شده یا عضو شوید
با سلام مهمان گرامی ،
اطلاعات کاربری به ما نشان می دهد که شما در انجــمن های زیبـــایی و سلامت عضو نشده اید برای اینکه از امکانات این تالار گفتگو استفاده کنید ، باید عضو شوید.

پس هر چه زود تر اقدام به عضــویت نمائید و یا وارد شوید.

انجــمن های زیبـــایی و سلامت

انجمن های زیبایی سلامت زیباشو

توجه: دوره آموزش فرمولاسیون رنگهای زیبای مو انجمن زیباشو ๑۩۞۩.... لطفا پرسش های خود در زمینه رنگ مو را فقط اینجا مطرح کنید..... ۩۞۩๑ ๑❀95❀ مسـابـقــه : عکس از سفره هفــت سیـن ❀95❀
 
 
امتیاز موضوع:
  • 0 رأی - میانگین امتیازات: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
تمریناتی تصویری برای لاغر کردن ران و باسن
2014/10/21, ساعت 16:48
ارسال: #1
تمریناتی تصویری برای لاغر کردن ران و باسن
اگر به دنبال لاغر کردن ران و باسن هستید و یا در مجموع می خواهید پایین تنه خود را لاغرتر کنید، پاهای باریک و باسنی سفت به دست آورید. این تمرینات به شما کمک می کند تا در کنار تمرینات هوازی چربی های باسن و ران را بسوزانید و پایین تنه ای خوش ترکیب و سفت داشته باشید.

این تمرینات را یک یا دوبار در هفته انجام دهید. حرکات را به آرامی انجام دهید و هر حرکت را ۵ مرتبه تکرار کنید ( ۱۰ ثانیه در هر تکرار ) برای گرفتن نتیجه بهتر و سریع تر می توانید دور مچ پا و یا ران را از وزنه های مخصوص استفاده کنید. مچ بندی را برای خود درست کنید و به اندازه ۱ کیلو در آن خاک بریزید. این سنگینی رسیدن به نتیجه را سرعت می بخشد.



حرکت اول: بالا بردن پا به سمت بالا




به پهلو دراز بکشید همانند تصویر دست چپ را زیر سر بگذارید و دست راست را روی زمین و در مقابل قفسه سینه قرار دهید. پاهای خود را صاف قرار دهید و بدون آنکه قسمت های دیگر از بدن شما حرکت کند پای راست را به آرامی بالا ببرید کمی مکث کنید و پا را به حالت اول برگردانید.



حرکت دوم: تاشو




همانند تصویر به پهلوی چپ دراز بکشید، پاشنه ی پای راست را بر روی پاشنه پای چپ بگذارید زانوها را با زاویه ۴۵ درجه از هم باز و به سمت بالا بکشید. پس از مقداری مکث به حالت شروع برگردید.



حرکت سوم: بالا بردن ران و باسن




طاق باز روی زمین دراز بکشید. زانوها را خم و کف پا را روی زمین قرار دهید. دست ها را کاملا” از هم باز کنید. باسن و کمر را بالا بکشید. توجه داشته باشید که کف پا از زمین جدا نشود. سپس به آرامی به حالت اول برگردید.



حرکت چهارم: کراس بدن




همانند تصویر در حالت شنا سوئدی قرار بگیرید، پا را مستقیم با زمین نگه دارید و بدن از سر تا پاشنه کاملا” صاف و در یک خط باشد. عضلات شکم را سفت کنید و به آرامی زانوی راست را به سمت شانه چپ جمع کنید و بعد به حالت شروع برگردید. این حرکت را برای پای دیگر نیز انجام دهید.


منبع تهیه و ترجمه : علم ورزش

آنقدر به مردم این زمانه بی اعتمادم که میترسم هرگاه از شادی به هوا بپرم
زمین را از زیر پاییم بکشند…
 سپاس شده توسط parisaaaa ، نرگس مامان ، دریاآرام ، mamadreza
2014/10/21, ساعت 16:51
ارسال: #2
RE: تمریناتی تصویری برای لاغر کردن ران و باسن
ممنون مطلب خیلی خوبی بود

خدایا منو ببخش بخاطر تمام درهایی که کوبیدم و خونه تو نبود..Heart
 سپاس شده توسط نرگس مامان ، mamadreza
« قدیمی تر | تازه‌ تر »
کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان
 


موضوع‌های مرتبط با این موضوع...
موضوع: نویسنده پاسخ: بازدید: آخرین ارسال
  تنگ کردن واژن با نخ آپتوس مونیکابانو 0 606 2019/11/09 ساعت 16:52
آخرین ارسال: مونیکابانو
  آهسته دویدن مفید برای سلامتی و تناسب اندام Ariya 0 367 2019/06/23 ساعت 13:04
آخرین ارسال: Ariya
Photo تمرینات HIIT بهترین روش برای لاغری و کاهش وزن Ariya 0 398 2019/06/01 ساعت 13:00
آخرین ارسال: Ariya
  آیا لیپوساکشن برای همه مناسب است؟ samanarefi 0 342 2019/05/14 ساعت 17:24
آخرین ارسال: samanarefi
  معرفی روش جدید غیر جراحی برای کم کردن سایز شکم samanarefi 0 353 2019/05/14 ساعت 17:08
آخرین ارسال: samanarefi
  چهار دمنوش‌ گیاهی شگفت‌انگیز برای ورزشکاران Ariya 0 393 2019/02/16 ساعت 15:45
آخرین ارسال: Ariya
  آموزش بادی بالانس برای دانلود (رایگان) moraadi 1 749 2018/11/29 ساعت 12:48
آخرین ارسال: jarahlaser
  ۱۰ نکته برای تناسب اندام در پاییز Afshin 3 2,308 2018/11/26 ساعت 14:06
آخرین ارسال: اروس
  چهار دمنوش‌ گیاهی شگفت‌انگیز برای ورزشکاران Parisa524 0 551 2018/11/21 ساعت 13:07
آخرین ارسال: Parisa524
  رژیم آلکالاین برای لاغری به همراه کتاب رژیم غذایی قلیایی ( دانلود رایگان ) moraadi 0 518 2018/11/05 ساعت 17:27
آخرین ارسال: moraadi

پرش به انجمن: