سلام مهمان گرامی ، خوش آمدید. آیا این نخستین بازدید شماست ؟ وارد شده یا عضو شوید
با سلام مهمان گرامی ،
اطلاعات کاربری به ما نشان می دهد که شما در انجــمن های زیبـــایی و سلامت عضو نشده اید برای اینکه از امکانات این تالار گفتگو استفاده کنید ، باید عضو شوید.

پس هر چه زود تر اقدام به عضــویت نمائید و یا وارد شوید.

انجــمن های زیبـــایی و سلامت

انجمن های زیبایی سلامت زیباشو

توجه: دوره آموزش فرمولاسیون رنگهای زیبای مو انجمن زیباشو ๑۩۞۩.... لطفا پرسش های خود در زمینه رنگ مو را فقط اینجا مطرح کنید..... ۩۞۩๑ ๑❀95❀ مسـابـقــه : عکس از سفره هفــت سیـن ❀95❀
 
 
امتیاز موضوع:
  • 0 رأی - میانگین امتیازات: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
۱۰ نکته برای تناسب اندام در پاییز
2014/11/21, ساعت 04:13
ارسال: #1
۱۰ نکته برای تناسب اندام در پاییز
پاییز، یکی از زیباترین اوقات برای بیرون رفتن است. با یک دوست، به یک پارک محلی، پیاده‌روی، دو یا دوچرخه سواری بروید و به تغییرات برگ‌ها نگاه کنید!
پاییز، زمان انتقالی سال است! برگ درختان تغییر می‌کنند، هوا زودتر تاریک می‌شود، و درجه‌ی حرارت پایین می‌آید. پاییز، فصل مورد علاقه‌ی بسیاری از مردم است. با این حال، چنین تغییراتی می‌تواند باعث استرس افرادی شود که دوست دارند در این فصل، سلامتی و تناسب اندامشان را حفظ کنند.

در پاییز، فرصت‌های لذت بخش زیادی برای متناسب بودن یا حتی شروع یک برنامه‌ی تناسب اندام وجود دارد، که می‌تواند برای همه مفید باشد. برنامه ریزی برای تغییرات فصلی، انجام ورزش‌های گروهی، استقبال از رویدادها و فعالیت‌هایی که در این فصل برگزار می‌شوند، همه و همه عوامل مهمی برای متناسب ماندن در پاییز است.

از مزیت فعالیت‌های پاییزی استفاده کنید
رویدادهای گروهی پاییزی مانند چیدن کدو تنبل، ذرت، و درست کردن تلی از برگ‌های پاییزی، می‌توانند تجربه‌های سرگرم کننده‌ای برای دوستان و خانواده‌تان باشد. یک سفر آخر هفته یا یک دور همی دوستانه با موضوع پاییز ترتیب دهید، و برای فعال بودن برنامه‌ریزی کنید.

در رویدادهای اجتماعی شرکت کنید
با فرا رسیدن پاییز، پیاده‌روی‌ها، دوها و رویدادهای سرگرم کننده‌ی بسیاری از راه می‌رسند. در روزنامه بدنبال پیاده‌روی‌های خانوادگی ومسابقات دو و… بگردید. بر اساس یک گزارش کوتاه از ERIC Digest در سال ۱۹۹۱، تمرین کردن برای یک هدف خاص مانند یک مسابقه، پایبندی به یک برنامه‌ی ورزشی را افزایش می‌دهد. ثبت نام با دوستان یا خانواده، باعث می‌شود که برای کامل انجام دادن تمرینات، احساس مسئولیت کنید.

به پیاده‌روی بروید
پاییز، یکی از زیباترین اوقات برای بیرون رفتن است. با یک دوست، به یک پارک محلی، پیاده‌روی، دو یا دوچرخه سواری بروید و به تغییرات برگ‌ها نگاه کنید!

لباس مناسب هوا بپوشید
سردتر شدن هوا، مانع از بیرون رفتن مردم برای ورزش می‌شود. این مشکل می‌تواند با پوشیدن لباس‌های ضد باد و چند لایه حل شود. لباس و لوازم جانبی مناسب (کلاه، دستکش و…) که سرما را به میزان زیادی کاهش می‌دهند و گرما ایجاد می‌کنند، ورزش در خارج خانه را برایتان لذت بخش‌تر می‌کند.

آب بنوشید
حتی وقتی هوا سرد می‌شود، بدنتان را هیدراته نگاه دارید. وقتی هوا گرم نیست، مردم، اغلب کمتر احساس تشنگی می‌کنند، اما هیدراته ماندن در پاییز به اندازه‌ی هیدراته ماندن در هوای گرم، مهم است. وقتی که پاییز فرا می‌رسد، یادتان باشد که برای کمک به ترمیم بدن بعد از ورزش و کنترل اشتها، مایعات مصرفی‌تان را به حداکثر برسانید.

چای بنوشید
در هوای سرد، برای گرم شدن، چای بیشتری بنوشید. چای سیاه و سبز، حاوی آنتی‌اکسیدان‌هایی هستند که به دفع بیماری‌ها در طول فصل آنفولانزا کمک می‌کنند، در نتیجه می‌توانید تا زمان تغییر فصل، سالم و فعال بمانید.

از مصرف شیرینی در تعطیلات بپرهیزید
به گفته‌ انستیتو ملی سلامت، بزرگسالان غیر چاق، بطور متوسط سالی نیم کیلو در زمان تعطیلات، افزایش وزن پیدا می‌کنند. علاوه بر ایجاد عادات ناسالم، انباشته شدن این وزن در طول زمان می‌تواند منجر به چاقی شود. برای جلوگیری از مصرف شیرینی‌ها در اداره، خانه، یا مهمانی، مطمئن شوید که در طول روز، مقدار زیادی تنقلات سالم برای خوردن بهمراه دارید.

کارهای سخت روزانه را به ورزش تبدیل کنید
به گفته‌ Health Status، یک شخص ۷۵ کیلویی با ۳۰ دقیقه جمع کردن برگ‌ها با چنگک می‌تواند ۱۳۵ کالری بسوزاند. کارهای بیرون خانه را با تعیین اهداف دست یافتنی کوچک، به یک بازی تبدیل کنید تا با گذشت زمان به سوزاندن چربی کمک کرده باشید.

ورزش در اوایل روز
سعی کنید در صبح، یا طول روز ورزش کنید. با تغییر زمان و زودتر غروب کردن آفتاب، زمان، دیرتر از آنچه واقعا هست، احساس می‌شود. این مسئله، مردم را از حد معمول خسته‌تر می‌کند. انجام یک برنامه‌ی تمرینی در اوایل روز، ورزش را تضمین می‌کند، و این امکان را می‌دهد که در بعدازظهر و شب، اعصاب آرامی داشته باشید.

در فعالیت‌هایتان تنوع ایجاد کنید
هنگامیکه هوا سرد می‌شود و تابستان به پایان می‌رسد، با انگیزه ماندن می‌تواند سخت باشد. انجام فعالیت‌های مختلف و تمرینات متنوع در ورزش، تنوع ایجاد می‌کند و در طول فعالیت‌های مختلف، باعث ایجاد اعتماد بنفس می‌گردد.

آنقدر به مردم این زمانه بی اعتمادم که میترسم هرگاه از شادی به هوا بپرم
زمین را از زیر پاییم بکشند…
 سپاس شده توسط دریاآرام ، rezino
2018/11/13, ساعت 02:52
ارسال: #2
فروشگاه رژیمی رزینو

.
.
تا می توانید شیرینی بخورید اما خبری از چاقی نیست.
.
.
فروشگاه رژیمی رزینو
tabrik
2018/11/17, ساعت 13:51
ارسال: #3
RE: ۱۰ نکته برای تناسب اندام در پاییز
سلامتی روح و جسم با یوگا در ٣٠ مرحله

یوگا یکی از محبوب ترین ورزش ها برای کسانی که به دنبال انعطاف پذیری ، قدرت بدنی و حتی کم کردن وزن هستند، می باشد. یوگا مزایای بسیاری دارد مانند: افزایش قدرت و استقامت بدنی، افزایش انعطاف پذیری، افزایش تعادل، کاهش درد مفاصل، کاهش استرس و ایجاد آرامش، آگاهی بدن، خواب بهترو همچنین افزایش اعتماد به نفس.در این مطلب تمرینات یوگا قدم به قدم توضیح داده شده است.
1.حالت کودک : Child’s Pose

زانو بزنید سپس زانوهایتان را از هم فاصله دهید. انگشتان شست پایتان را به هم بچسبانید. دستهایتان را تا جایی جلو ببرید که سرتان زمین را لمس کند.ثابت باشید و برای 3الی5 دقیقه دم و بازدم کنید و تمام تمرکز خود را به تمرین یوگایتان بدهید.

2.حالت خرچنگ : Tabletop

از حالت کودک خارج شوید و با گذاشتن دستان روی زمین (شانه ها بالای آنها ) و زانوها روی زمین (لگن بالای آنها)به حالت خرچنگ دربیایید.وزن بین دستان و زانوها را برابر کنید، پاهای خود را ریلکس کرده وعضلات شکمی خود را درگیر کنید و ستون فقرات خود را کش دهید. به میان دست های خود خیره شوید. به مدت 3 الی5 تنفس در این حالت بمانید.

نکته: اگر زانو هایان اذیت میشوند حوله ای زیر زانوهایتان قرار دهید.

3.حالت گربه : Cat Pose

به دست هایتان فشار وارد کنید تا شانه هایتان گرد شوند، مانند اینکه یک نخ وسط کمرشما را به سمت سقف میکشد. چانه خود را به سینه بچسبانید. به مدت 3 الی5 تنفس در این حالت بمانید.

دوستان عزیز با وارد شدن به لینک زیر 30حرکت یوگا رو با توضیح کامل و شکل ببنید و توی خونه به راحتی یوگا کنیدDs6a5d

http://eksir.net/beauty-and-youth/exerci...steps.html
2018/11/26, ساعت 14:06
ارسال: #4
RE: ۱۰ نکته برای تناسب اندام در پاییز
بهترین روش به نظرم لیپوسته هم راحته هم زحمت نداره و هم برنمیگرده چاقی
« قدیمی تر | تازه‌ تر »
کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان
 


موضوع‌های مرتبط با این موضوع...
موضوع: نویسنده پاسخ: بازدید: آخرین ارسال
  آهسته دویدن مفید برای سلامتی و تناسب اندام Ariya 0 113 2019/06/23 ساعت 13:04
آخرین ارسال: Ariya
  تناسب اندام با شنا Ariya 0 123 2019/06/12 ساعت 11:27
آخرین ارسال: Ariya
Photo تمرینات HIIT بهترین روش برای لاغری و کاهش وزن Ariya 0 137 2019/06/01 ساعت 13:00
آخرین ارسال: Ariya
  آیا لیپوساکشن برای همه مناسب است؟ samanarefi 0 113 2019/05/14 ساعت 17:24
آخرین ارسال: samanarefi
  معرفی روش جدید غیر جراحی برای کم کردن سایز شکم samanarefi 0 121 2019/05/14 ساعت 17:08
آخرین ارسال: samanarefi
  چهار دمنوش‌ گیاهی شگفت‌انگیز برای ورزشکاران Ariya 0 142 2019/02/16 ساعت 15:45
آخرین ارسال: Ariya
  تناسب اندام با بادی اتک Ariya 0 191 2019/01/23 ساعت 11:59
آخرین ارسال: Ariya
  آموزش بادی بالانس برای دانلود (رایگان) moraadi 1 371 2018/11/29 ساعت 12:48
آخرین ارسال: jarahlaser
  چهار دمنوش‌ گیاهی شگفت‌انگیز برای ورزشکاران Parisa524 0 272 2018/11/21 ساعت 13:07
آخرین ارسال: Parisa524
  نقش تغذیه در تناسب اندام دکتر برتر 2 1,759 2018/11/13 ساعت 02:48
آخرین ارسال: rezino

پرش به انجمن: