سلام مهمان گرامی ، خوش آمدید. آیا این نخستین بازدید شماست ؟ وارد شده یا عضو شوید
با سلام مهمان گرامی ،
اطلاعات کاربری به ما نشان می دهد که شما در انجــمن های زیبـــایی و سلامت عضو نشده اید برای اینکه از امکانات این تالار گفتگو استفاده کنید ، باید عضو شوید.

پس هر چه زود تر اقدام به عضــویت نمائید و یا وارد شوید.

انجــمن های زیبـــایی و سلامت

انجمن های زیبایی سلامت زیباشو

توجه: دوره آموزش فرمولاسیون رنگهای زیبای مو انجمن زیباشو ๑۩۞۩.... لطفا پرسش های خود در زمینه رنگ مو را فقط اینجا مطرح کنید..... ۩۞۩๑ ๑❀95❀ مسـابـقــه : عکس از سفره هفــت سیـن ❀95❀
 
 
امتیاز موضوع:
  • 0 رأی - میانگین امتیازات: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
درمان خانگی و دارویی فیستول/ونک لیزر
2019/12/18, ساعت 16:45
ارسال: #1
درمان خانگی و دارویی فیستول/ونک لیزر
درمان خانگی فیستول
روش های درمان خانگی برای بسیاری از بیماری ها از جمله بیماری مقعدی سالیان سال است که استفاده می شود ولی برای درمان فیستول باید بگوییم که برای درمان این بیماری از روش های درمان خانگی نمی توان انتظار زیادی داشت . فیستول در برابر درمانهای خانگی واکنش زیادی نشان نمی دهد و برای درمان قطعی آن به مداخلات پزشکی نیاز است . روش هایی مانند نشستن در وان آب گرم و رژیم های غذایی غنی از فیبر فقط ممکن است در کاهش علائم و نشانه های آن تاثیر داشته باشد و خود فیستول را از بین نمی برد .
درمان دارویی فیستول
در حال حاضر درمان دارویی موثری برای درمان و از بین بردن این عارضه مقعدی کشف نشده است ولی از آنجایی که فیستول در نتیجه ی چرک و عفونت ناشی از آبسه به وجود می آید می توان در مراحل اولیه که هنوز آثار و نشانه های آن بیشتر نشده از آنتی بیوتیک ها برای جلوگیری از پیشرفت آن استفاده کرد ولی این داروها نمی توانند درمان قطعی برای این بیماری محسوب شوند . داروهای ضد التهاب هم از داروهایی هستند که به کاهش علائم و نشانه های آن کمک می کنند ولی نمی توانند به عنوان درمان قطعی مورد استفاده قرار بگیرند .
منبع: ونک لیزر https://vanaklaser.ir/

ونک لیزر
عکس بواسیر
2020/12/02, ساعت 14:11
ارسال: #2
RE: درمان خانگی و دارویی فیستول/ونک لیزر
انواع بیماری هموروئید داخلی بر اساس میزان درجه بیماری
در حالت کلی بیماری هموروئید داری چهار درجه است که در ادامه به بررسی این چهار نوع و همچنین علائم موجود در هر کدام از این بیماری‌ها خواهیم پرداخت.

هموروئید درجه چهار چیست و چه علائمی دارد؟
این درجه از بیماری بواسیر وخیم‌ترین نوع این بیماری است. در این مرحله از بیماری که درجه انتهایی این بیماری است، فرد بیمار خونریزی شدیدی را در ناحیه مقعد پس از دفع مدفوع شاهد خواهد بود. بواسیر درجه چهار به اندازه‌ای بزرگ می‌شود که به راحتی از ناحیه مقعد بیرون می‌زند و این زائده با دست می‌تواند به داخل مقعد فرو برود. از علائم این نوع از بواسیر می‌توان به موارد زیر اشاره کرد.

بیرون زدگی بواسیر از ناحیه مقعد
خونریزی شدید در ناحیه مقعد پس از دفع مدفوع
دفع سخت و بسیار دردناک مدفوع
خارش و سوزش زیادی در ناحیه مقعد
موارد بالا از جمله علائمی است که دلیل ابتلا شدن فرد به این درجه از بیماری بواسیر است. توجه داشته باشید که این نوع از بیماری بواسیر در عمده حالت‌ها نیاز به جراحی لیزر یا جراحی به شیوه سنتی خواهد داشت و به راحتی با درمان‌های خانگی قابل رفع نخواهد بود. موردی دیگری که در این درجه از بواسیر وجود دارد آن است که زائده بیرون آمده از مقعد در برخی موارد به داخل مقعد نمی‌رود و در اکثر مواقع زائده بواسیری در بیرون از مقعد قرار دارد.

هموروئید درجه سه چیست و چه علائمی دارد؟
این درجه از بواسیر، یک درجه از نوع چهار آن کمتر است. در هنگامی که فرد دچار بیماری هموروئید نوع سه شده باشد مانند نوع چهار خونریزی یکی از علائم و نشانه‌های آن است. در این درجه از بواسیر داخلی ماننده بواسیر نوع چهار زائده از مقعد بیرون زده می‌شود و این زائده به خودی خود به داخل مقعد نمی‌رود و نیاز است که بیمار به وسیله دست خود این زائده را به داخل هدایت کند. از جمله علائمی که این درجه از بواسیر خواهد داشت می‌توان به موارد زیر اشاره کرد.

خونریزی در هنگام دفع و یا پس از دفع مدفوع
خارش زیاد در ناحیه مقعد
سوزش همراه با درد در هنگام دفع مدفوع
بیرون زدگی بواسیر و عدم جا به جایی به صورت خود به خود
وجود این موارد در هر فردی نشان دهنده وجود بواسیر درجه سه در آن فرد خواهد بود. اگر شما نیز دچار این درجه از بیماری بواسیر هستید پیشنهاد می‌کنیم حتما مقاله درمان بواسیر با لیزر را مطالعه کنید.

هموروئید درجه دو چیست و چه علائمی دارد؟
در این درجه از بیماری بواسیر فرد در هنگام دفع مدفوع با سیاهرگ‌هایی رو به رو می‌شود که به دلیل گشاد شدن از ناحیه مقعد بیرون زده می‌شوند. بر خلاف دو نوع بواسیر حاد داخلی نام برده شده در بالا، در این نوع درجه از بواسیر، سیاهرگ‌ها پس از دفع مدفوع به صورت خود به خود به داخل می‌روند. این درجه از بواسیر هم علائمی دارد که به شدت علائم نام برده شده برای بواسیر نوع چهار و سه نیست.

خارش و سوزش در هنگام دفع مدفوع
خونریزی در مقدار کم، در حد یک الی دو قطره
بیرون زدگی سیاهرگ‌ها از ناحیه مقعد در هنگام دفع مدفوع
موارد نام برده شده در بالا از جمله علائم این درجه از بیماری هموروئید است. اگر تصویر بواسیر داخلی نوع دو را مشاهده کنید به خوبی خواهید دید که این نوع بواسیر به راحتی توسط بیمار قابل تشخیص نیست و فرد برای تشخیص این درجه نیاز به مراجعه به یک پزشک متخصص خواهد داشت.

اگر بیماری شما در مراحل اولیه خود باشد، این امکان وجود دارد که با درمان‌های خانگی و همچنین تغییر شیوه تغذیه پس از مدتی به صورت خود به خود رفع شود و نیازی به درمان جراحی بواسیر نداشته باشد، البته تشخیص این موضوع بر عهد پزشک متخصص خواهد بود.

هموروئید درجه یک چیست و چه علائمی دارد؟
این درجه از بیماری بواسیر اولین درجه از بیماری هموروئید داخلی است، اگر این درجه از بیماری سریعا برای درمان آن اقدام شود به راحتی و با تجویزات پزشک متخصص و همچنین استفاده توصیه‌های خانگی به راحتی قابل درمان است. در این نوع از بواسیر داخلی درست است که سیاهرگ‌ها دچار گشادی شده‌اند اما این گشادی به اندازه‌ای نیست که باعث شود از مقعد بیرون زده شوند.
« قدیمی تر | تازه‌ تر »
کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان
 


موضوع‌های مرتبط با این موضوع...
موضوع: نویسنده پاسخ: بازدید: آخرین ارسال
  بیماری فیستول مقعدی چیست؟ معرفی بهترین مرکز جراحی sarapanah 0 1,298 2021/09/25 ساعت 13:42
آخرین ارسال: sarapanah
  هزینه عمل بواسیر با لیزر و جراحی هموروئید در سال 1400 sarapanah 0 350 2021/09/18 ساعت 11:25
آخرین ارسال: sarapanah
  هزینه بهترین روش درمان کیست مویی چقدر است؟ sarapanah 0 356 2021/09/18 ساعت 11:21
آخرین ارسال: sarapanah
  بهترین جراح و دکتر فیستول چه کسی است؟ sarapanah 0 336 2021/09/13 ساعت 15:56
آخرین ارسال: sarapanah
  هزینه عمل بواسیر با لیزر و جراحی هموروئید در سال 1400 sarapanah 0 353 2021/09/13 ساعت 15:48
آخرین ارسال: sarapanah
  دلیل گوشت اضافه مقعدی چیست؛ عمل لیزر زائده مقعدی sarapanah 0 548 2021/06/13 ساعت 18:26
آخرین ارسال: sarapanah
  درمان بواسیر خارجی بدون جراحی و بیرون زدگی هموروئید sarapanah 0 390 2021/06/13 ساعت 18:23
آخرین ارسال: sarapanah
  علل خونریزی مقعدی چیست و چگونه می‌توان آن را در منزل درمان نمود؟ sarapanah 0 741 2021/03/31 ساعت 14:53
آخرین ارسال: sarapanah
  تعیین هزینه عمل و جراحی شقاق مقعدی با لیزر sarapanah 0 574 2021/02/02 ساعت 17:11
آخرین ارسال: sarapanah
  عمل لیزر سنگ کلیه چقدر موفق است؟ mahya68 0 475 2021/02/01 ساعت 03:52
آخرین ارسال: mahya68

پرش به انجمن: