سلام مهمان گرامی ، خوش آمدید. آیا این نخستین بازدید شماست ؟ وارد شده یا عضو شوید
با سلام مهمان گرامی ،
اطلاعات کاربری به ما نشان می دهد که شما در انجــمن های زیبـــایی و سلامت عضو نشده اید برای اینکه از امکانات این تالار گفتگو استفاده کنید ، باید عضو شوید.

پس هر چه زود تر اقدام به عضــویت نمائید و یا وارد شوید.

انجــمن های زیبـــایی و سلامت

انجمن های زیبایی سلامت زیباشو

توجه: دوره آموزش فرمولاسیون رنگهای زیبای مو انجمن زیباشو ๑۩۞۩.... لطفا پرسش های خود در زمینه رنگ مو را فقط اینجا مطرح کنید..... ۩۞۩๑ ๑❀95❀ مسـابـقــه : عکس از سفره هفــت سیـن ❀95❀
 
 
امتیاز موضوع:
  • 2 رأی - میانگین امتیازات: 5
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
بیوگرافی بازیگران هنرمندان و ورزشکاران و افراد مشهور ایران
2014/05/31, ساعت 12:52 (آخرین ویرایش در این ارسال: 2014/05/31 ساعت 13:30 ، توسط @Raha@.)
ارسال: #1
بیوگرافی بازیگران هنرمندان و ورزشکاران و افراد مشهور ایران
آناهیتا نعمتی بازیگر زن سینمای ایران، به تازگی در گفت و گویی مفصل درباره همه اتفاقات مهم زندگی‌اش از ابتدا تا کنون صحبت کرده است.



او از زندگی مشترک با ابوالفضل پورعرب گفت تا این روزهای مادر بودن، سفرهای هیجان انگیزش و حتی حضور در کلاس های بازیگری آمریکا. این گفت و گو را حتما بخوانید.

-اوایل فعالیت تان، آناهیتا نعمتی بودید چه شد که اسمتان را به آنا تغییر دادید؟ این امر قبل از انقلاب خیلی باب بود اما بعد از انقلاب کمتر این اتفاق میافتد.

دلیلش تشابه اسمی با خانم آناهیتا همتی بود که قبل از من و در سال 1372 وارد این عرصه شده بود، در حالی که من سال 76 وارد سینما شدم. خب خانم همتی قدیمیتر از من بود. اسمشان هم جا افتاده بود و شناخته شده بودند. سه – چهار سال اولی که وارد این عرصه شدم، اغلب مصاحبه هایی که از من چاپ میشد، اطلاعات غلط داشت! در حقیقت اطلاعات خانم همتی جای من نوشته میشد! از سال تولد بگیرید تا اطلاعات فیلمها و سریالها. و همینطور عکس! حتی گاهی در تیتراژها هم این اشتباه پیش می آمد. به همین خاطر احساس کردم که باید یک تفاوتی ایجاد شود. از فیلم «پارک وی» به بعد بود که تصمیم گرفتم اسمم را به آنا تغییر دهم.

-پس خانواده و دوستانتان همچنان آناهیتا خطابتان میکنند؟

بله. آناهیتا صدایم میکنند. -کمی از دوران کودکی و نوجوانی و شرایط خانوادگیتان بگویید. پدر و مادرم هر دو فرهنگی بودند. مادربزرگم هم همینطور. در کودکی بسیار شیطنت میکردم و در فضای ورزش و نقاشی و خطاطی سیر میکردم. چون پدرم همزمان نقاشی و خطاطی هم درس می دادند. ولی زیاد در فضای نمایش و بازیگری و... نبودم. بیشتر علاقه ام سمت موسیقی بود. موسیقیهای مختلف و به خصوص موسیقی های شرقی. کنکور دادم و در حقیقت انتخاب پنجم من هنرهای دراماتیک نوشهر بود و قبولیام در آنجا شاید یک جرقه برای ورود به عالم بازیگری.

البته چون شهرستان بود نرفتم و در تهران دورههایی مثل کلاسهای بازیگری استاد سمندریان و... را دیدم. حدودا 18-17 سالم بود که وارد این حوزه شدم و به صورت حرفهای با فیلم «هیوا»ی مرحوم ملاقلی پور به سینما معرفی شدم. وقتی وارد فیلم هیوا شدم، تابلویی را از آقای ملاقلی پور کادو گرفتم که انگیزهام را بیشتر کرد. همینطور منتقدان و اهالی رسانه و مطبوعات که آن سال استقبال خیلی خوبی از من کردند. یادم می آید یک منتقد در گزارش فیلم مطلبی نوشتند و از من به عنوان پدیدهی جدید سینمای ایران یاد کردند. همه ی اینها انگیزه ای شدند برای علاقه ی بیشتر من به این حرفه.

-خانواده تان مخالفتی نداشتند؟

نه، پدر و مادرم خیلی حمایت و تشویقم کردند و خیلی خوشحال بودند. حتی تابلویی را که آقای ملاقلی پور برایم امضا کردند به خوبی نگه داشتیم.

-کنار امضایشان، نکته یا یادداشتی هم نوشتند؟

بله... نوشتند که: «من قول میدهم 5 سال آینده آناهیتا نعمتی جزو 5 بازیگر زن اول ایران خواهد بود.» و امضاء و تاریخی که به یادگار برایم گذاشتند. البته بعد از هیوا و دو فیلم دیگری که بازی کردم، 4- 3 سالی بازیگری را به دلیل ازدواج و به دنیا آمدن فرزندم کنار گذاشتم و آن چیزی که ایشان گفت محقق نشد تا اینکه مجدد به طور جدی با «پارکوی» شروعی دوباره داشتم.

-البته سریال مسافر هم خیلی با استقبال مواجه شد.

سریال مسافر را بعد از سه فیلم سینمایی اولم هیوا، دلباخته و زندانی 707 کار کردم. بعد از زندانی 707 ازدواج کردم و بلافاصله سریال مسافر را بازی کردم و دیگر کار نکردم. زمانی که کار نمیکردم این سریال پخش شد و با استقبال 98 درصدی بیننده ها مواجه شد. طوری که رسانه ها میگفتند پنجشنبه ها و زمان پخش این سریال، ترافیک خیابانها کم میشود.

-چرا بعد از مسافر، چند سالی کار نکردید؟

به دلیل به دنیا آمدن دخترم رایکا و زندگی خانوادگی. می ‌خواستم خودم بالای سر رایکا باشم تا او بزرگتر شود و به نقطه ‌ای برسد که از عهده ‌ یکسری از کارهایش بربیاید.

-پس این تصور اشتباهی است که می ‌گویند شما به دلیل ازدواجتان خیلی شناخته شدید؟

دقیقا. خیلی ‌ها ادعا کردند که آناهیتا نعمتی بعد از ازدواجش هنرپیشه شد ولی خب، اصلا اینگونه نبود. من کار می ‌کردم و پیشنهادهای خوبی داشتم و حتی فرصت همکاری با چند کارگردان مشهور را هم از دست دادم. دقیقا زمانی که ازدواج کردم دیگر کار نکردم.

-در آن برهه ‌ای که مشکلاتی بر سر زندگی شخصی ‌تان پیش آمد و از همسرتان جدا شدید، آن اتفاقات به زندگی حرفه ‌ای شما آسیب زدند؟ در حقیقت اگر آن اتفاق ‌ها نمی افتاد الان خودتان را جلوتر می ‌دیدید یا اینکه فرقی نمی ‌کرد؟

من اگر ازدواج نمی ‌کردم الان قطعا مسیر دیگری را در کارم پیش می ‌گرفتم. صددرصد پیشرفت می ‌کردم چون پیشنهادات خیلی خوبی از کارگردان های خوب داشتم، ولی خب آن زمان همسرم دوست نداشت من کار کنم. تنها کاری که فقط در همان اوایل ازدواج انجام دادم سریال مسافر بود که خود ایشان هم حضور داشتند.

-یک مقدار اطلاعات غلط در مورد شما در ویکی پدیا و دیگر منابع اینترنتی وجود دارد. مثلا اینکه در سال 72 و با بازی در نمایشی از آقای مرزبان وارد عرصه ‌ی نمایش شدید یا اولین فیلمتان، یک فیلم به نمایش درنیامده است یا در فیلم کوتاهی از آقای مخملباف شرکت داشتید. کمی در مورد این اشتباهات توضیح می ‌دهد.

بله... متاسفانه این اشتباهات وجود دارد. این اطلاعاتی که گفتید هم مربوط به خانم همتی است که امیدوارم در منابعی که گفتید تصحیح شوند. حتی گاهی سال تولد من را 1352 می ‌زنند که باز هم اشتباه است آنقدر که گاهی می ‌پرسند چرا آناهیتا نعمتی پیر نمی ‌شود؟!! (می ‌خندد) در حالی که من تیرماه 56 به دنیا آمده ‌ام. در 26 سالگی نقش چند سال بزرگتر از خودم را در پارک ‌وی بازی کرده ‌ام، در زن دوم اجازه دادم که پیرترم کنند و فیلم ‌هایی مثل شیش و بش که در سن و سال خودم بازی کردم اغلب تعجب کردند که چرا نقش از سن خودم پایین ‌تر است! الان هم در فیلم ‌های آخرم با گریم ‌های سنگین حاضر شده ‌ام یا در یکی می ‌خواد باهات حرف بزنه که 8-7 کیلو اضافه وزن پیدا کردم، برای اینکه بتوانند گریم خوبی روی صورتم اجرا کنند و از این قبیل مسائل.

-اولین بار که جلوی دوربین رفتید و اولین بار که پا روی صحنه ‌ی تئاتر گذاشتید چه حسی داشتید؟

اولین بار که روی صحنه ‌ی تئاتر رفتم مثل یک سقوط آزاد بود! آن هم در سالن چهار سو، در جشنواره تئاتر فجر با آن ازدحام جمعیت، خانم ثمینی، زمانی که می ‌خواستم از پشت صحنه به روی صحنه بیایم. وقتی جمعیت را از پشت پرده دیدم، ناخودآگاه دیگر نتوانستم قدم بردارم. چند بار بلند شدم و نشستم و نفس عمیق کشیدم اما باز هم نشد و دیگر نتوانستم بلند شوم. به قول معروف کُپ کرده بودم. نور صحنه هم داشت می ‌آمد.

به هر حال با کمک دوستان و عوامل بلند شدم و زمانی که می ‌خواستم وارد صحنه شوم احساس یک سقوط آزاد را داشتم. انگار پاهایم روی زمین نبود و هیچ استقامتی نداشتم. وقتی قدم برمی ‌داشتم، خدا خدا می ‌کردم که بتونم استقامتم را حفظ و ضربان قلبم را کنترل کنم تا بتوانم شروع کنم به دیالوگ گفتن. خیلی حس عجیبی بود! هر طور بود توانستم به خودم مسلط بشوم و روی صحنه حاضر شوم. ولی برای سینما، آنقدر سخت نبود و راحت با دوربین و... کنار آمدم. یادم می ‌آید وقتی اولین بار که دوربین را گذاشتند و من قرار بود در یک پلانی از هیوا حاضر شوم، باید یک ری ‌اکشن می ‌دادم به یک پایی که از قبر درآمده بود.

آقای ملاقلی ‌پور جلوی من نشست و دستش را جلو آورد و گفت: «دست من را می ‌بینی، فکر کن همین پایی ست که بعد از سال ‌ها از قبر بیرون کشیده ‌اند؟ چه حسی نسبت به آن داری؟ ری اکشنت به آن چیست؟ خب، من تصور می ‌کردم که الان خیلی باید چندشم بشود و حالم بد. صورتم را به هم ریختم و خلاصه یک ری ‌ ‌اکشن دادم. آتیلا پسیانی سریع آمد و گفت: «نه، نه... اصلا اینطوری نیست. دارند از تو کلوزآپ می ‌گیرند و لازم نیست اووراکت بکنی و...»

توضیحاتی از این قبیل داد و تاکید کرد که باید یک برداشت این پلان را بازی کنی. با اینکه کم سن و سال بودم اما خیلی ساپورتم می ‌کردند. نمی ‌گذاشتند بترسم. همه در پشت صحنه به من امیدواری می ‌دادند. انرژی می ‌دادند. درهر حال، راهنمایی ‌های درست آقای پسیانی باعث شد راحت ‌تر باشم و از پس نقش بربیایم. با یک برداشت اجرا کردم و بعد همه دست زدند و تشویقم کردند. از آنجا به بعد بود که شور و شوقی درونم ایجاد شد و همش می ‌گفتم پس کی نوبت من می ‌شود (می ‌خندد) خلاصه سعی کردم حرفه ‌ای باشم، حرفه ‌ای برخورد کنم، همیشه اخلاق را مدنظر بگیرم. در سینمای ایران و درکارم همیشه مدیون هیوا و عوامل حرفه ‌ای آن هستم.

-تلاش ‌های شخصی هم داشتید برای ارتقاء سطح بازیگری ‌تان؟ گویا در کلاس ‌های بازیگری در آمریکا شرکت داشتید؟

بله، بعد از فیلم «یکی می ‌خواد باهات حرف بزنه» حالم زیاد مساعد نبود و 3-2 ماهی سفری داشتم به آمریکا؛ هم سفر شخصی بود و هم شرکت در فستیوال فیلم نور که برای فیلم ‌های ایرانی است و من به جای آقای میهندوست که آن زمان مادرشان به رحمت خدا رفته بودند، شرکت کردم و به کلاس ‌های هالیوود اکتینگ استلا ادلر معرفی شدم.

یک شیوه ‌ی بازیگری متفاوت که با آنچه در ایران آموخته بودم کاملا فرق می ‌کرد. گرچه در ایران باز هم آنچه را آموخته ‌ای نمی ‌توانی کامل به نمایش بگذاری. به دلیل محدودیت ‌هایی که برای یک زن بازیگر وجود دارد. استاد ادلر نقطه ‌ی مقابل شیوه ‌ی استانیسلاوسکی است که با آقای سمندریان کار می ‌کردیم. در کل باید بگویم خیلی دنیای متفاوتی دارد. نکته اینجاست که اگر بتوانی از هر دو شیوه ‌ی بازیگری بهره ببری، موفق خواهی شد.

-شما در حرفه ‌های مختلف هنری دستی بر آتش دارید. از مزون لباس گرفته تا طراحی دکوراسیون و دیزاین. این کارها را برای درآمدزایی انجام می ‌دهید یا علاقه ‌ی شخصی؟

نمی ‌شود گفت درآمدزایی، چراکه مثلا در دکوراسیون با تعدادی از جوانان تحصیلکرده داخل و خارج کار می ‌کنم و به نوعی درکنار آنها هستم. خب، حرفه ‌ ‌ی اصلی من هم نیست و تخصص ‌های لازم را می ‌خواهد و به واسطه ‌ی سفارش ‌هایی که می ‌گیریم، کارها را تقسیم ‌بندی می ‌کنیم و انجام می ‌دهیم. در مورد مزون لباس عروس هم باید بگویم که الان به دلیل وقت کمی که دارم بیشتر کارها را واگذار کرده ‌ام، چراکه طرح ‌ها و لباس ‌ها از آن طرف می ‌آمد و رسیدگی زیادی را می ‌طلبد. در حال حاضر بیشتر تمرکزم را روی سینما گذاشته ‌ام و امیدوارم آن اتفاق و آن نقشی را که دوست دارم برایم پیش بیاید، محقق بشود.

-اهل ورزش هم هستید؟

بله، خیلی زیاد. از کودکی همه ‌اش در حیاط و کوچه بودیم و ورزش می ‌کردیم. دوچرخه ‌سواری و والیبال حتی فوتبال! الان رایکا را هم سعی می ‌کنم همین گونه تربیت کنم. چند رشته همزمان البته نه به صورت تخصصی که حرفه ‌اش بشود. از کودکی دوست داشتم ورزش ‌های مختلف را در حد بلد بودن یاد بگیرم. بعد از فیلم «هدف اصلی» رفتم کیک بوکسینگ کار کردم و...

-در وبسایت تان هم عکس با اتومبیل دارید.

بله، یک دوره ‌ای در رالی شرکت می ‌کردم که به دلیل عدم ایمنی در پیست دیگر ادامه ندادم. البته الان شنیدم که پیست را درست کرده ‌اند. ضمن اینکه هزینه ‌های بالایی داشت. آماده ‌سازی ماشین و تجهیز کردنش با خودت بود و باید می ‌رفتی اسپانسر جذب می ‌کردی.

-گویا خیلی اهل سفر هستید.

بله... زیاد... به قول شاعر: بسیار سفر باید، تا پخته شود خامی. سفر در ایران و خارج از ایران بسیار به شناخت آدم کمک می ‌کند. مثلا شیراز، یزد، اصفهان و... از چند سال پیش و به خصوص از زمانی که دخترم رایکا بزرگتر شد اعتیاد به سفر پیدا کردم. خوشبختانه الان کیفیت پروازهای داخلی هم بهتر شده و می ‌توان همه جا رفت. کشورهای مختلف هم همینطور. دیدن آدم ‌های مختلف، شکل ‌ها و قیافه ‌های مختلفشان، فرهنگشان، سبک زندگی ‌هایشان، تنوع غذایی ‌شان و... همه ‌ی اینها را بسیار دوست دارم. شاید در ایران دانستن چند زبان به درد آدم نخورد اما در اغلب کشورها حداقل به سه زبان صحبت می ‌کنند.

-به چه زبان ‌هایی مسلط هستید؟

یک مدت فرانسه را به خاطر فیلمی شروع کردم اما چون فیلم لغو شد رهایش کردم، سخت هم بود واقعا. انگلیسی را هم دست و پا شکسته در حدی که امور روزمره ‌ام در سفر بگذرد. متاسفانه نتوانستم زبان را کامل فرا بگیرم.

-معمولا سفرها را تنهایی انجام می ‌دهید یا با دوستان؟

هم تنهایی بوده و هم با رایکا. با دوستان کمتر ولی پیش آمده.

-هیجان ‌انگیزترین سفری که رفته ‌اید؟

سفرهای هیجان انگیز زیادی داشته ‌ام اما... والت دیزنی خیلی خوب بود. هیجان ‌انگیز بود. طوری که از رایکا هم بیشتر هیجان داشتم. (می ‌خندد)

-از رابطه ‌ی مادر و دختریتان با رایکا بگویید.

خیلی خوشحالم که رایکا را دارم و خوشحالم که با سن و سال کم او را به دنیا آورده ‌ام، چون الان خیلی با هم دوست هستیم. همیشه به خودم می ‌گویم ای کاش در 17-18 سالگی به دنیا می ‌آوردمش. رایکا انگیزه ‌ی زندگی، کار کردن، موفقیت، پیشرفت و ساختن من است. بسیار دختر باهوشی است و منتقد کارهای من. یکی از دلایلی که بعضی از فیلم ‌ها را بازی نکردم رایکا بود.

چطور؟

چند تا از کارهای من را دید و گفت خجالت نمی ‌کشی اینها را بازی کرده ‌ای؟ این چه بازی است کردی؟ (می ‌خندد) ولی خیلی جاها آمده و تئاترهایم را دیده و تشویقم هم کرده. خیلی بیشتر از سن ‌اش می-فهمد.

-شغل بازیگری و این که مجبور است تنها بماند اذیتتان نمی ‌کند؟

تنها که نمی ‌ماند. چون با پدر و مادرم زندگی می ‌کنیم، همه ‌ی خانواده با همیم.
ریتم زندگی

آدم ها فقط آدم هستند نه بیشتر و نه کمتر
کمتر از چیزی که هستند نگاهشان کنی:آنها راشکسته ای
و بیش تر از آن حسابشان کنی آنها تورا میشکنند


 سپاس شده توسط مه لقا ، Afshin ، نثار ، محمد ، Sonya ، دریاآرام
2014/05/31, ساعت 12:56 (آخرین ویرایش در این ارسال: 2014/05/31 ساعت 13:30 ، توسط @Raha@.)
ارسال: #2
RE: بیوگرافی بازیگران هنرمندان و ورزشکاران و افراد مشهور ایران
بیوگرافی امین حیایی


نام : امین حیایی



تاریخ تولد: 19 خرداد 1349



محل تولد: محله قیطریه شهر تهران

شغل: بازیگر سینما و تلویزیون/ در موسیقی هم فعالیت میکند



تحصیلات: فارق التحصیل کامپیوتر



نام همسر: نیلوفر خوش خلق(بازیگر)

برنده سیمرغ بلورین بهترین بازیگر مرد در بیست و ششمین جشنواره فیلم فجر(86)



بیوگرافی امین حیایی:

امین حیایی از میان بازیگران زن سینما ی ایران با هدیه تهرانی و مهناز افشار راحت است محمد رضا گلزار نیز یکی از دوستان صمیمی او در عرصه ی سینما است. اولین تجربه یسینمایی او دو همسفر به کارگردانی اصغر هاشمی است که ثریا قاسمی او را کشف و به این کارگردان معرفی نمود در ضمن امین حیایی زندگی هنری خود را مدیون اوست از سال ۱۳۷۰ وارد عرصه ی هنر شده است شروع کار طنز او با فیلم عروس خوش قدم است ۸ یا۹ سال است که هم گیتار می نوازد وهم میخواند نوازندگی را بیشتر از خوانندگی دوست دارد و در فیلم بوی بهشت بالاجبار نقش یک خواننده را بازی کرد تا به حال با پرویز پرستویی همبازی نشده است اما در سال ۱۳۷۳ در فیلم اپارتمان همبازی شد برای بازی در فیلم زن زیادی به کارگردانی تهمینه میلانی برنده ی سیمرغ بهترین بازیگر نقش اول مرد شدنقش مکمل عروس خوش قدم برای او کاندیداتوری جشن خانه ی سینما را برایش به ارمغان اورد وهم چنین نقش اصلی دختر ایرونی که با بازی روانش جایزه ی حافظ جشن دنیای تصویر را از ان خود کرد از نظر او زیاد بازی کردن اشکالی ندارد زیرا دوران اوج وسرحالی یک بازیگر چندان طولانی نیست پس بهتر است از این سال های طلایی نهایت استفاده را بکنی!می گوید سعی میکنم در هر فیلمی بهترین بازی ام را ارائه دهم تا فیلم در گیشه با فروش خوبی روبرو شود وخیلی به این موضوع که امین حیایی بازیگر بفروشی است اعتقاد ندارم (که البته این هم از فروتنی وتواضع ایشان است )می گوید از پیری نمی ترسم پیری هم جزئی از زندگی است و فکر میکنم دوران شیرینی باشد وکسانی که میخواهند پیری من را ببینند به فیلم شام عروسی مراحعه کنند امین می گوید کلاه پهلوی سریالی ماندگار خواهد شد زیرا تیم بازیگری ان حرفه ای وکارگردان توانمندی داردامین بیشتر اوقات وقت رفتن به سینما را ندارد ومنتظر می ماند تا سی دی انها به بازار بیاید البته سی دی مجاز فیلم ها و بعد ان فیلم ها را از تلویزیون منزل تماشا میکند ابتدا قرار بود امین حیایی نقش ناصر ملک را در فیلم قرمز بازی کند وحتی فیلم قرمز تا دو هفته با بازی او فیلمبرداری شداما سرانجام امین حیایی به دلیل بیماری از این فیلم کنار کشید و حدود ده سال بعد با فریدون جیرانی کارگردان فیلم قرمز در سه فیلم جداگانه ی ستاره ها کار کرد تابه امروز دو کاست با صدای خودش روانه ی بازار کرده است فروش میلیاردی اخراجی ها او را به یکی از پولساز ترین بازیگران مرد سینمای ایران تبدیل کرد می گوید اگر سی دی غیر مجاز اخراجی ها وارد بازار نمی شد این فیلم به راحتی در تهران سه میلیارد تومان می فروخت محمد رضا شریفی نیا از حضور او در بیشترفیلم های سینمایی استفاده میکندو جدیدترین همکاری مشترک انها در فیلم دایره ی زنگی به کارگردانی پریسا بخت اور است و...خیلی ها می گفتند او به درد بازیگری نمی خورد اما در حال حاضر حیایی یکی از گرانترین بازیگران سینمای ایران است که به خاطر پرکاری اش عملا به پر در امد ترین بازیگر سینمای ایران تبدیل شده است.

بیوگرافی امین حیایی

فیلموگرافی:

دوهمسفر 1370

دوروی سکه 1371

پرتگاه 1372

حامی 1372

مرد کوچک 1373

گارد ویژه 1374

براده های خورشید 1374

سیب سرخ حوا 1376

علف های هرز1377

دست های الوده 1378

بادام های تلخ 1378

تکیه برباد 1379

مانی وندا 1379

مونس 1379

مزاحم 1380

اثیری 1380

عروس خوش قدم 1381

دختر ایرونی 1381

بوی بهشت 1381

رز زرد 1381

کما 1382

شکلات 1382

مهمان مامان 1382

عروس فراری(۱۳۸۳)

نقاب 1383

سرود تولد 1383

چه کسی امیر را کشت؟ 1384

ستاره ها 1384

شام عروسی 1384

اکواریم 1384

تله 1384

سنگ کاغذ قیچی 1385

مهمان 1385

هرشب تنهایی 1386

و دایره زنگی 1386

شب 1386



مجموعه تلویزیونی:

آپارتمان 1372

روزگار جوانی 1377

همسایه ها 1379
امین حیایی متولد ۱۹ خرداد ۱۳۴۹ در قیطریه تهران است او فرزند بزرگ خانواده است برادر کوچکتر او امید نام دارد که در کار های مربوط به موسیقی فعالیت میکندنام همسر او نیلوفر خوش خلق است و انها دارای یک پسر به نام دارا حیایی میباشند امین مادرش را تک ستاره ی زندگیش میداند وبه او علاقه ی شدیدی دارد مادرش معلم است وپدرش شغل ازاد دارد رنگ مورد علاقه ی او سبز است به بازی بازیگرانی نظیر ال پاچینو و عزت ...انتظامی علاقه دارد والیبال و موج سواری ورزش های مورد علاقه ی او هستندیک خواهر زاده به نام امیر علی دارد که او را بسیار دوست میدارد دایی امین نیز از نقاشان ایران محسوب میشود به قول رضا رشید پور (در برنامه ی عبور شیشه ای از همان بچگی نیز پولساز بوده است به این ترتیب که بچه های همسایگان را در پارکینگ منزل جمع می کرد وبا چوب وحلب وپارچه نمایش به راه می انداخت وپانتومیم اجرا می کرد در ضمن بلیط های این نمایش به گفته ی خودش دانه ای یک قران بوده است.

آدم ها فقط آدم هستند نه بیشتر و نه کمتر
کمتر از چیزی که هستند نگاهشان کنی:آنها راشکسته ای
و بیش تر از آن حسابشان کنی آنها تورا میشکنند


 سپاس شده توسط مه لقا ، Afshin ، نثار ، Sonya ، دریاآرام
2014/05/31, ساعت 13:01 (آخرین ویرایش در این ارسال: 2014/05/31 ساعت 13:31 ، توسط @Raha@.)
ارسال: #3
RE: بیوگرافی بازیگران هنرمندان و ورزشکاران و افراد مشهور ایران
بیوگرافی کامل نیلوفر خوش خلق + عکس




نیلوفر خوش‌خُلق (زاده ۱۳۵۱) بازیگر ایرانی و همسر امین حیایی است.

زمینه فعالیت : بازیگر

ملیت : ایرانی

تولد : ۱۳۵۱

سال‌های فعالیت : ۱۳۷۷-تاکنون

همسر(ها) : امین حیایی



سینما

قلاده‌های طلا (۱۳۹۰)

قفس طلایی (۱۳۸۹)

دایره زنگی (۱۳۸۶)

اگه می‌تونی منو بگیر (۱۳۸۵)

چند روز بعد (۱۳۸۵)

سنگ، کاغذ، قیچی(۱۳۸۵)

آتش‌بس (۱۳۸۴)

آرامش در میان مردگان (۱۳۸۴)

به آهستگی (۱۳۸۴)

بوی بهشت (۱۳۸۰)

مانی و ندا (۱۳۷۹)

مونس (۱۳۷۹)



تلویزیون

کلاه پهلوی (۱۳۹۰)

روزگار جوانی (۱۳۷۷)



مصاحبه

جایی از امین حیایی خواندم که گفته بود : «در زمانی که من دچار افسردگی شدید بودم و نتوانسته بودم بجای محمدرضا فروتن در فیلم قرمز ساخته ی فریدون جیرانی بازی کنم ٬ نیلوفر از خانواده اش در خارج از کشور جدا شد و به ایران آمد تا در کنار من باشد» ٬شما متولد ایران هستید ؟

متولد ایران هستم ، مدتی در خارج از کشور زندگی می کردم که فکر نکنم آنقدر بر روی زندگی ام تاثیر داشته باشد .



متولد چه سالی هستید ؟

۱۳۵۱



قبل از اینکه با امین حیایی آشنا بشین ٬ علاقه خاصی به سینما داشتید ؟

نه اصلا هیچ علاقه ای به سینما نداشتم ٬ حتی شاید باور نکنین که من اصلا فیلم هم نگاه نمی کردم .



سریال روزگار جوانی اولین کار شما بود و فیلم مونس دومین کار بازیگری شما ٬ در هر دو با امین حیایی همبازی بودید و در آن زمان ازدواج هم نکرده بودید امین در آن زمان هم به شما کمک می کرد ؟

در آن زمان من و امین نامزد بودیم ٬ بله خیلی کمکم می کرد .



سر فیلم « بوی بهشت » با امین ازدواج کردید درسته ؟

بله ٬ حتی در تیتراژ بوی بهشت هم بجای نیلوفر خوش خلق ٬ نیلوفر حیایی نوشته شد ( ! )



۳ کار اول ضعیف شما برای نابود شدن هر بازیگری کافی است فیلمهای ضعیف مونس ٬ مانی و ندا و بوی بهشت که اتفاقا هر سه نیز در یک سال تولید شدند ( سال ۱۳۷۹ ) و جالب این است که شما پس از فیلم بوی بهشت تا ۴ سال هم بازی نکردید ( ! ) اما با وجود این شرایط در سال ۱۳۸۴ با بازی در فیلم به آهستگی و معرفی دوباره شما به تماشاگران ٬ نه تنها از یاد آنها نرفته بودید بلکه هیچ کس هم باور نمی کرد که نیلوفر خوش خلق ۴ سال است بر پرده سینما دیده نشده است ٬ قبول دارید این باقی ماندن شما به عنوان بازیگر در سینما فقط و فقط بدلیل وجود شخصی به نام امین حیایی است ؟

۱۰۰٪ قبول دارم حرف شما را .



در پشت صحنه فیلم های امین همراه او سر صحنه فیلمبرداری می روید و جایی گفته بودید که این حضور خیلی برای یک بازیگر موثر است . این موثر بودن از دیدن نوع بازی امین حیایی است یا طرز برخورد او با دیگر افراد ؟

هر دو ٬ هر بار حضور در پشت صحنه فیلم های امین برای من خیلی موثر است از هر دو جهت ٬ این حضور می تونه هم در بازی تاثیر بگذارد و هم در اخلاق . اخلاق یکی از اساسی ترین ویژگی های یک هنرمند است .



هنگام بازی سراغ نقش های مشابه که قبلا توسط افراد دیگری بازی شده هم میرید؟

حتما نه اما فیلم زیاد میبینم .



از کسی شنیدم که قبل از شروع فیلمبرداری امین حیایی یک بار نقش شما را برایتان اجرا می کند و شما سعی می کنید مشابه امین حیایی بازی کنید این درست است ؟

همیشه نه ٬ اما وقتی امین کارش سبک باشد این کار را برای من انجام میدهد .



یکی از فیلم های موفق در کارنامه شما فیلم آتش بس است ٬ لاله ( نیلوفر خوش خلق ) در آتش بس قرار بود با حرف ها و کارهایش باعث به هم ریختگی وضع زندگی سایه و همسرش شود اما این اتفاق فقط در ۱ مورد ( جریان کتابخانه رفتن سایه نیازی ) روی می دهد . نقش به آن شکل که باید در می آمد در نیامد یا از ابتدا قرار بود چنین باشد ؟

من کارهای خانم میلانی را خیلی دوست دارم اما نقش سایه از ابتدا نقش کم رنگی بود شاید حذف چند پلان مربوط به این نقش باعث کم رنگ تر شدن این نقش شد . آدم در هر جایی نباید دیده شود . اما نقش سایه دیده شد چون تعداد بازیگران کار کم بود .



امین کارهای طنز زیادی را بازی کرده با توجه به این مسئله در اولین تجربه طنز شما ( اگه می تونی منو بگیر ) چه کمکی به شما کرد ؟

امین در آن زمان که ما فیلمبرداری را شروع کردیم خودش سر فیلمبرداری بود و من بدون کمک امین این فیلم را بازی کردم .



نیلوفر خوش خلق خیلی کم مصاحبه می کند اما در جایی گفته بود معیار انتخاب فیلم برای من نقش های خاص و متفاوت است و با ۴ سال بازی نکردن این مساله را ثابت کرد٬اما فیلم اگه می تونی منو بگیر نه خاص است و نه متفاوت ٬ چرا بازی در چنین کاری را قبول کردید ؟

کار طنز بود و می خواستم یک کار طنز هم در کارنامه ام داشته باشم . فضای کار را هم خیلی دوست داشتم .



” چند روز بعد ” به کارگردانی نیکی کریمی آخرین کار سینمایی شما در مقام بازیگر است ٬ کار با نیکی کریمی را چطور دیدید ؟

به نظرم نیکی کریمی کسی است که هم بازیگر بسیار خوبی است هم به واسطه بازیگری بسیار خوبش بزودی یکی از بهترین کارگردان های سینمای ایران هم می شود ٬ همان طور که در ” چند روز بعد” در مقام کارگردانی بسیار خوش درخشیده است .



کار آینده ؟

فیلمی است به کارگردانی فرهاد نجفی و به اسم حرکت اول .



علت کم کاری ؟

کم کار نیستم ٬ چند کار پشت سر هم انجام دادم و با هم اکران شدند .



صمیمی ترین دوست شما در بین هنرمندان چه کسی است ؟

سحر ولدبیگی .



نظرتون درباره CD های قاچاق چیه ٬ به نظرم بیشترین لطمه را به فیلم ” اگه می تونی منو بگیر” زد ٬ نظز شما چیه ؟

وارد این مساله نمی شوم اما خیلی به سینما ضربه میزند.
بیگرافی . کام

آدم ها فقط آدم هستند نه بیشتر و نه کمتر
کمتر از چیزی که هستند نگاهشان کنی:آنها راشکسته ای
و بیش تر از آن حسابشان کنی آنها تورا میشکنند


 سپاس شده توسط مه لقا ، Afshin ، نثار ، محمد ، دریاآرام
2014/05/31, ساعت 13:04 (آخرین ویرایش در این ارسال: 2014/05/31 ساعت 13:31 ، توسط @Raha@.)
ارسال: #4
RE: بیوگرافی بازیگران هنرمندان و ورزشکاران و افراد مشهور ایران
بیوگرافی کامل هدیه تهرانی + عکس

هدیه تهرانی (۴ تیر ۱۳۵۱) بازیگر سینما و برندۀ دو جایزه سیمرغ بلورین از جشنواره فیلم فجر می‌باشد. شروع کارنامه بازیگری وی با بازی در فیلم سلطان به کارگردانی مسعود کیمیایی در سال ۱۳۷۵ بود.

زمینه فعالیت : بازیگر سینما

تولد : ۴ تیر ۱۳۵۱ – ۲۵ ژوئن ۱۹۷۲ ‏

تهران

محل زندگی : تهران - ایران

سال‌های فعالیت : ۱۳۷۵ تاکنون



زندگی

هدیه تهرانی (۴ تیر ۱۳۵۱) بازیگر سینما و برندۀ دو جایزه سیمرغ بلورین از جشنواره فیلم فجر می‌باشد. شروع کارنامه بازیگری وی با بازی در فیلم سلطان به کارگردانی مسعود کیمیایی در سال ۱۳۷۵ بود.

برای بازی در فیلم « روز واقعه » انتخاب شد اما بعد ها لادن مستوفی جای او را گرفت. کیانوش عیاری هم او را برای بازی در «بودن یا نبودن» انتخاب کرد که بعدها عسل بدیعی به جای او برگزیده شد. اما سرانجام مسعود کیمیایی او را برای فیلم « سلطان » انتخاب کرد و هدیه تهرانی وارد سینمای حرفه‌ای شد.

بازیهای راحت و روان او در فیلمهای « غریبانه » و به خصوص « شوکران » تحسین همگان را برانگیخت. او سال ۱۳۸۱ را با بازی در فیلمهای « آبادان » و « دنیا » آغاز کرد و بازی اش در فیلم « رومی و زنگی » – جدیدترین فیلم ناصر تقوایی – با توقف کامل فیلمبرداری عملا منتفی شد. او در فیلم دختر ایرونی هم خوش درخشید.



جوایز

برنده جایزه از جشنواره بین‌المللی فیلم پیونگ یانگ برای بازی در فیلم پارتی – ۱۳۸۱

برنده سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش اول زن از بیست و چهارمین جشنواره فیلم فجر برای بازی در فیلم چهارشنبه سوری- ۱۳۸۴

برنده تندیس زرین بهترین بازیگر نقش اول زن برای فیلم چهارشنبه سوری از دهمین جشن خانه سینما

برنده سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش اول زن از هفدهمین جشنواره فیلم فجر برای بازی در فیلم قرمز – ۱۳۷۷



فیلم‌شناسی

سال


نام فیلم


کارگردان


نقش

۱۳۷۵


سلطان


مسعود کیمیایی


مریم کوهساری

۱۳۷۶


غریبانه


احمد امینی


به‌رخ ثابتی

۱۳۷۶


قرمز


فریدون جیرانی


هستی مشرقی

۱۳۷۷


شوکران


بهروز افخمی


سیما ریاحی

۱۳۷۷


سیاوش


سامان مقدم


هدیه تهرانی

۱۳۷۷


دست‌های آلوده


سیروس الوند


دیبا

۱۳۷۸


پارتی


سامان مقدم


نگار آریانی

۱۳۷۹


آبی


حمید لبخنده


مهتاب

۱۳۷۹


چتری برای دو نفر


احمد امینی


یاسمن پاکروان

۱۳۸۰


زمانه


حمیدرضا صلاحمند


زری

۱۳۸۰


کاغذ بی خط


ناصر تقوایی


رویا رویایی

۱۳۸۰


خانه‌ای روی آب


بهمن فرمان‌آرا


ژاله تیرانداز

۱۳۸۱


آبادان


مانی حقیقی




۱۳۸۱


دنیا


منوچهر مصیری


دنیا شاداب

۱۳۸۱


دختر ایرونی


محمدحسین لطیفی


مریم یزدانی

۱۳۸۲


جایی برای زندگی


محمدرضا بزرگ‌نیا


گلچهره

۱۳۸۲


دوئل


احمدرضا درویش


هانیه

۱۳۸۳


یک بوس کوچولو


بهمن فرمان‌آرا


زن مرموز / فرشته مرگ

۱۳۸۴


چهارشنبه سوری


اصغر فرهادی


مژده سمیعی

۱۳۸۴


شبانه


امید بنکدار و کیوان علیمحمدی




۱۳۸۴


به سوی غروب


ایرج کریمی




۱۳۸۵


نیوه‌مانگ


بهمن قبادی


هشو

۱۳۸۵


نسل جادویی


ایرج کریمی




۱۳۸۶


فرزند صبح


بهروز افخمی


دایه خمینی

۱۳۸۶


شیرین


عباس کیارستمی


زن تماشاچی

۱۳۸۶


هر کس به سینمای خود


عباس کیارستمی


هدیه تهرانی (خود)

۱۳۸۸


هفت دقیقه تا پاییز


علیرضا امینی


میترا

۱۳۸۸


تهران ۱۵۰۰


بهرام عظیمی




۱۳۹۰


پل چوبی


مهدی کرم پور




۱۳۹۰


یک چهارشنبه معمولی


حسن فتحی




۱۳۹۰


قلب یخی


سامان مقدم


سایه




نمایشگاه عکس

در سال ۱۳۸۸ هدیه تهرانی ۱۹۸ عکس خود را در طبقات مختلف خانه هنرمندان و در نمایشگاه عکس «آبان گان» به نمایش گذاشت.این عکس‌ها از ۵۰۰ هزار تا ۸ میلیون تومان قیمت گذاری شده بود او در جلسه‌ای که با نمایندگان رسانه‌ها در مورد این نمایشگاه داشت با انتقاد سخت آنان مواجه شد و با چشمانی گریان این جلسه را ترک کرد.در حالیکه هدیه تهرانی اعلام کرد که برای برگزاری این نمایشگاه ۲۲۰ میلیون تومان از سازمان میراث فرهنگی و گردشگری وام دریافت کرده، سخنگوی این سازمان مبلغ این وام را ۸۰ میلیون و حمید بقایی رئیس سازمان ۱۲۰ میلیون تومان اعلام کرد.



اختلاف با طراح نمایشگاه

در پی شکایت طراح نمایشگاه عکسی که هدیه تهرانی سال گذشته برگزار کرده بود و پس از طی مراحل قانونی و مختلف هدیه تهرانی، صبح سه‌شنبه ۳۰ فروردین ۱۳۹۰ برای رسیدگی به پرونده چک برگشتی در دادگاه حاضر شد. این جلسه رسیدگی در مجتمع قضایی شهید قدوسی برگزار شد.

بیوگرافی.کام

آدم ها فقط آدم هستند نه بیشتر و نه کمتر
کمتر از چیزی که هستند نگاهشان کنی:آنها راشکسته ای
و بیش تر از آن حسابشان کنی آنها تورا میشکنند


 سپاس شده توسط مه لقا ، Afshin ، نثار ، محمد ، دریاآرام
2014/05/31, ساعت 13:07 (آخرین ویرایش در این ارسال: 2014/05/31 ساعت 13:31 ، توسط @Raha@.)
ارسال: #5
RE: بیوگرافی بازیگران هنرمندان و ورزشکاران و افراد مشهور ایران
بیوگرافی شهرام حقیقت دوست



نام: شهرام حقیقت دوست
تاریخ تولد: 1351
مدرک تحصیلی: کارشناس رشته تئاتر از دانشگاه آزاد اسلامی
...............................................
بازیگری را از سال 1373 و با بازی در نمایش پسر کارون (امیر دژاکام، 1373) شروع کرد و با بازی در مجموعه تلویزیونی مهر خوبان (یوسف سیدمهدوی، 1374) به تلویزیون آمد. تنها تجربه سینمایی شهرام حقیقت دوست بازی در نقش کوتاهی در فیلم درخت گلابی (داریوش مهرجویی، 1376) است.
بازی روان او در مجموعه های تلویزیونی و بخصوص در مجموعه خط قرمز (1379) نشان از توانایی های او دارد. او هنوز فرصت خودنمایی در عرصه سینما را پیدا نکرده است.
بازی متفاوت او در فیلم عطش (1381) به دلیل ضعف در شخصیت پردازی به چشمها نیامد.
نقش آفرینی بسیار زیبای او در فیلم جنایت (محمدعلی سجادی)، بازی ماندگاری در کارنامه او به یادگار گذاشت.
با آن چشمان وحشی که شمایلی از یک گربه را به یاد مخاطب می اندازد به خوبی توانست مسیر ترقی و پیشرفت را پیدا کند. شهرام از صحنه نمایش آمد و به خوبی در هر سه مدیوم سینما ،تلویزیون و تئاتر درخشید ، چهره او بیشتر به نقش هایی می خورد که دچار حق کشی شده اند و در پی انتقام بر آمده باشند . اما با ابن همه او هیچگاه چهره اول یک کار سینمایی در خور نبود .
شهرام کارشناس رشته تئاتر از دانشگاه آزاد اسلامی است که در سال 1351 متولد شده است .
بازیگری را از سال 73 و با نمایش پسر کارون به کارگردانی امیر دژاکام آغاز کرد و با مجموعه تلویزیونی مهر خوبان به کارگردانی یوسف مهدوی پا به جعبه کوچک گذاشت. اولین حضور سینمایی اش معطوف به نقشی کوتاه در درخت گلابی به کارگردانی داریوش مهرجویی می شد که جای دیدن برای او در خود نداشت . پس از آن در مجموعه اول ودوم داستان یک شهر دو اپیزود را بازی کرد که مورد توجه قرار گرفت و بعد به تیم بازیگران همسفر پیوست این مجموعه تلویزیونی دیگر به کارگردانی قاسم جعفری بود که در سال 80 ساخته شد ، داستانهای اجتماعی این مجموعه مورد توجه قرار گرفت و همین باعث شد تا بازی او هم به خوبی مورد ارزیابی قرار گیرد قاسم جعفری تحت تاثیر بازی او قرار می گیرد و نقش اصلی را در سریال بعدی اش یعنی در خط قرمز به او می دهد و او با یک تیم از بازیگران جوان و تقریبا نا شناس داستانی دیدنی می آفرینند.
شهرام به خاطر داشتن نقشی پررنگ بیشتر از سایر همبازی هایش به چشم آمد و توانست نقدهای مثبتی درباره بازی خود به دست بیاورد . نقش شهرام در این مجموعه شباهت انکار ناپذیری به چهره خاص او داشت و اصلا قواره خود او بود . دیگر مجموعه ای که همان سال کار کرد شب آفتابی بود که نتوانسته بود موفقیتی همپای خط قرمز داشته باشد .پس از ان دوباره به سینما بازگشت ، اما این بار در نقشی طولانی تر در ساخته ای از محمد حسین فرح بخش با نام عطش که در آن با بهرام رادان همبازی بود . فیلم ماجرای چند دزد است که پس از انجام موفقیت آمیز کارشان و سرقت یک جواهر فروشی به یکدیگر نارو می زنند و شهرام نیز بازی متفاوت و خوبی را از خود به نمایش می گذارد همان سال در دو فیلم دیگر هم ظاهر می شود ابتدا در غوغا ساخته سعید سهیلی بعد هم در جنایت به کارگردانی محمد علی سجادی . غوغا برای او کاری انجام نمی دهد. اما در جنایت هم بازی خوبی را از او به نقش یک دزد شاهد هستیم که در تقابل با میترا حجار با قدرت نمایی خودش را بالا می کشد و تقریبا فیلم را بر نام خود تمام می کند . شخصیت او در طلسم شدگان به ساخته داریوش فرهنگ در سال 82 چیزی بیش از سایر نقش هایش نداشت ، اما در همان کلیشه همیشگی نیز خوب بازی می کند . فیلم جای کار فراوانی برای کارکتر او داشت و او هم به خوبی از این فرصت استفاده می کند . مجموعه جز کارهای پر مخاطب قرار می گیرد و دوباره نام شهرام به عنوان یک چهره مناسب مجموعه های تلویزیونی بر سر زبان ها می افتد . در سال 83 در همکاری مجدد با محمد علی سجادی فیلم تردست را بازی می کند که باز هم نقش یک دزد نصیبش می شود . آخرین کاری که در آن به بازی پرداخته در «چند می گیری گریه کنی ؟» به کارگردانی شاهد احمدلو که در آن با الناز شاکر دوست و با ابوالفضل پور عرب همبازی شده است.
تکناز

آدم ها فقط آدم هستند نه بیشتر و نه کمتر
کمتر از چیزی که هستند نگاهشان کنی:آنها راشکسته ای
و بیش تر از آن حسابشان کنی آنها تورا میشکنند


 سپاس شده توسط مه لقا ، Afshin ، نثار ، محمد ، دریاآرام
2014/05/31, ساعت 13:11 (آخرین ویرایش در این ارسال: 2014/05/31 ساعت 13:32 ، توسط @Raha@.)
ارسال: #6
RE: بیوگرافی بازیگران هنرمندان و ورزشکاران و افراد مشهور ایران
بیوگرافی کامل آزیتا (هدی) حاجیان + عکس


نام اصلی : هدی حاجیان

زمینه فعالیت : تلویزیون , سینما و تئاتر

ملیت : ایرانی

تولد : ۲۱ دی ۱۳۳۶ – ۱۰ ژانویهٔ ۱۹۵۸ ‏(۵۵ سال)

ملایر،استان همدان

نام(های) دیگر : هدی

سال‌های فعالیت : سینما از ۱۳۶۸ تا کنون – تئاتر از ۱۳۵۴

همسر(ها) : محمدرضا شریفی‌نیا (همسر سابق) – محمد کریمی هراتی

فرزندان : مهراوه شریفی‌نیا (۱۳۶۰) – ملیکا شریفی‌نیا (۱۳۶۵)

مدرک تحصیلی : لیسانس رشته بازیگری و کارگردانی تئاتر از دانشگاه هنر.



زندگی خصوصی

او همسر محمدرضا شریفی نیا بود که مدتی پیش به طور توافقی از هم جدا گردیدند. او مادر مهراوه شریفی‌نیا و ملیکا شریفی نیا است.اکنون وی با هم دانشگاهی سابق خود ازدواج کرده است.



زندگی هنری

حاجیان لیسانس بازیگری و کارگردانی تئاتر از دانشکده هنرهای دراماتیکِ دانشگاه هنر است. آغاز فعالیت هنری او از ۱۳۵۴ با نمایش «خورشید خانم آفتاب کن» بود. از دیگر نمایش‌های او می‌توان به «بهرام چوبینه»، «ژاندارک»، «نسل آواره»، «نمایش بی کلام»، «دایره گچی قفقازی» و … اشاره کرد.

حاجیان فعالیت در سینما را از سال ۱۳۶۸ با فیلم «دزد عروسک‌ها» ساخته محمدرضا هنرمند آغاز کرد. وی در سال ۱۳۷۷ در هفدهمین دوره جشنواره بین المللی فیلم فجر برای بازی در فیلم روبان قرمز برنده سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش اول زن در بخش بین الملل شد.



فیلم شناسی

سال


نام فیلم


نقش


کارگردان

۱۳۸۷


آینه های نشکن





جواد اردکانی

۱۳۸۷


کیمیا و خاک





عباس رافعی

۱۳۸۷


تاکسی نارنجی







۱۳۸۷


دل شکسته







۱۳۸۶


خواب زمستانی







۱۳۸۶


دیوار


مادر




۱۳۸۶


محیا







۱۳۸۴


باغ فردوس، پنج بعدازظهر





سیامک شایقی

۱۳۸۲


شمعی در باد





پوران درخشنده

۱۳۸۲


معادله





ابراهیم وحیدزاده

۱۳۷۹


موج مرده


فاطمه


ابراهیم حاتمی‌کیا

۱۳۷۷


روبان قرمز


محبوبه


ابراهیم حاتمی‌کیا

۱۳۷۵


ابر و آفتاب







۱۳۷۳


آدم برفی





داوود میرباقری

۱۳۷۳


راه افتخار





داریوش فرهنگ

۱۳۷۲


راز گل شب بو





سعید خورشیدیان

۱۳۷۱


دایان باخ







۱۳۷۱


هنرپیشه







۱۳۷۰


اوینار





شهرام اسدی

۱۳۶۹


سفر جادویی





ابوالحسن داوودی

۱۳۶۸


دزد عروسک‌ها


عجوز / مادر


محمدرضا هنرمند




مجموعه تلویزیونی

۱۳۷۳ – «آپارتمان» – اصغر هاشمی

«آوای فاخته»

« امام علی (ع)» – داوود میرباقری

« آدم برفی» – داوود میرباقری

«دبیرستان خضراء» – اکبر خواجویی

۱۳۷۵ – «دومین انفجار» – نادر مقدس

۱۳۸۰ – «سفرسبز» – محمدحسین لطیفی

۱۳۸۷ – «دومین انفجار» – جواد اردکانی

۱۳۹۰ – « تا ثریا» – سیروس مقدم
بیوگرافی. کام

آدم ها فقط آدم هستند نه بیشتر و نه کمتر
کمتر از چیزی که هستند نگاهشان کنی:آنها راشکسته ای
و بیش تر از آن حسابشان کنی آنها تورا میشکنند


 سپاس شده توسط مه لقا ، Afshin ، نثار ، دریاآرام
2014/05/31, ساعت 13:20 (آخرین ویرایش در این ارسال: 2014/05/31 ساعت 13:32 ، توسط @Raha@.)
ارسال: #7
RE: بیوگرافی بازیگران هنرمندان و ورزشکاران و افراد مشهور ایران
زندگینامه نیکی کریمی - بیوگرافی آکا
پرتال آکاایران سایت بیوگرافی آکا بخش بیوگرافی و زندگینامه قسمت بیوگرافی بازیگران و هنرپیشه ها- زندگینامه نیکی کریمی

بیوگرافی - زندگینامه بازیگران - زندگینامه نیکی کریمی

جنسیت: زن
تولد و وفات: (1350 - ... )
محل تولد: ایران...


بیوگرافی بازیگران و هنرپیشه ها - زندگینامه نیکی کریمی

شهرت علمی و فرهنگی: بازیگر
مدرک تحصیلی: دیپلمه.

- فعالیت هنری را با بازی در تئاترهای مدرسه‌ای آغاز کرد و پس از پایان تحصیلات با فیلم وسوسه جلوی دوربین رفت

- اما نخستین حضور جدی‌اش بازی در فیلم عروس بود.

- در چهل و یکمین جشنواره سن سباستین (اسپانیا، 1992) برای بازی در سارا جایزه بهترین بازیگر زن را به‌طور مشترک دریافت کرد و در همین سال برای همین فیلم (باز هم به‌طور مشترک) از جشنواره سه قاره نانت فرانسه جایزه گرفت.
- در دوره‌های مختلف جشنواره فجر برای بازی در فیلم‌های عروس، سارا، پری، روانی و دو زن کاندید بوده است.
- او به‌خاطر بازی در فیلم دو زن جایزه بهترین بازیگر زن را از جشنواره تائورمینا (ایتالیا، 1999) دریافت کرد.
- او فیلم کوتاه ̎ داشتن و نداشتن ̎ را هم کارگردانی کرده است.
- او برای بازی در فیلم نیمه پنهان از بیست و پنجمین جشنواره فیلم قاهره جایزه بهترین بازیگر را دریافت کرد.
- پس از ده سال نامزدی برای دریافت سیمرغ بلورین بهترین بازیگر از دوره‌های مختلف جشنواره فیلم فجر، سرانجام در بیست و یکمین جشنواره بین المللی فیلم فجر نیکی کریمی برای بازی در فیلم‌های واکنش پنجم و دیوانه‌ای از قفس پرید این جایزه را دریافت کرد.

به‌عنوان بازیگر:
وسوسه (جمشید حیدری، 1368)
عروس (بهروز افخمی، 1369)
ردپای گرگ (مسعود کیمیائی، 71 - 1370)
سارا (داریوش مهرجوئی، 1371)
پری (داریوش مهرجوئی، 1373)
بوی پیراهن یوسف (ابراهیم حاتمی کیا، 1374)
سایه به سایه (علی ژکان، 1374)
برج مینو (ابراهیم حاتمی کیا، 1374)
روانی (داریوش فرهنگ، 1376)
جهان پهلوان تختی (بهروز افخمی، 1376)
بازیگر (محمدعلی سجادی، 1377)
دو زن (تهمینه میلانی، 1377)
سیب سرخ حوا (سعید اسدی، 78 - 1377)
دختران انتظار (رحمان رضایی، 1378)
نسل سوخته (رسول ملاقلی پور، 1378)
هزاران زن مثل من (رضا کریمی، 79 - 1378)
نیمه پنهان (تهمینه میلانی، 1379)
دیوانه‌ای از قفس پرید (احمدرضا معتمدی، 81 - 1380)
بر باد رفته (صدرا عبداللهی، 1381)
واکنش پنجم (تهمینه میلانی، 1381)
باج خور (فرزاد مؤتمن، 1382)
پرونده هاوانا (علیرضا رئیسیان، 1383)
ستاره‌ها (فریدون جیرانی، 1384)
نوک برج (کیومرث پوراحمد، 1384)

به‌عنوان کارگردان:
داشتن و نداشتن (مستند، 1381)
یک شب (سینمائی، 1383)
بیوگرافی بازیگران و هنرپیشه ها - ویستا
ویرایش وتلخیص:آکاایران

آدم ها فقط آدم هستند نه بیشتر و نه کمتر
کمتر از چیزی که هستند نگاهشان کنی:آنها راشکسته ای
و بیش تر از آن حسابشان کنی آنها تورا میشکنند


 سپاس شده توسط Afshin ، نثار ، محمد ، دریاآرام
2014/06/01, ساعت 10:39
ارسال: #8
RE: بیوگرافی بازیگران هنرمندان و ورزشکاران و افراد مشهور ایران
خصوصیات مهدی مهدوی کیا را بشناسید



مرد اخلاق فوتبال ایران حدود یک سال است که از فوتبال خداحافظی کرده و هم اکنون به عنوان سفیر فوتبال پایه آسیا فعالیت می کند.

با برخی از خصوصیات این فوتبالیست پرافتخار بیشتر آشنا می شویم:

* متولد دوم مرداد ماه سال 1356 در تهران است. البته مهدوی کیا اصالتی اراکی دارد.

* تحصیلات خود را تا مقطع دیپلم و در رشته اقتصاد نظام قدیم ادامه داد.

* در بین 11 خواهر برادر دهمی است.

* بانک ملی سکوی پرتاب او به سمت فوتبال حرفه ای بود.

* سال 76 و در 20 سالگی با همسرش سپیده قنبرآبادی ازدواج کرد. حاصل این ازدواج دختری به نام عسل است که هم اکنون 15 سال دارد.

* مهدوی کیا پس از ازدواج به همراه همسرش راهی مسافرت ماه عسل به شمال کشور شد اما این مسافرت با حادثه ای همراه بود. اتومبیل او در راه چپ کرد اما به او و همسرش آسیبی نرسید.

* مهریه همسر او تنها پنج سکه بهار آزادی است.

* مهدوی کیا بارها گفته به خاطر دخترش می خواهد به آلمان برگردد تا دخترش در آنجا ادامه تحصیل دهد.

* سال 77 به فوتبال آلمان و باشگاه بوخوم آلمان راه پیدا کرد.

* یک خانه مجلل در هامبورگ آلمان دارد.

* به کشاورزی علاقه زیادی دارد و هرگاه به اراک برود به همراه پدرش در زمین های زراعتی مشغول کشاورزی می شود. می گویند مهدوی کیا در پشم چینی هم تبحر زیادی دارد!

* همسرش یک آرایشگاه بزرگ در یکی از خیابان های شمالی تهران دارد.

* مهدوی کیا صاحب یک گاوداری در اراک است.

* یک بار گفت که در دو سال ابتدایی حضورش در فوتبال آلمان علی دایی مرتب با او در تماس بود تا احساس تنهایی نکند. علی دایی حتی برای دیدن او به هامبورگ می رفت. البته آن صمیمیت دیگر بین کاپیتان های سابق تیم ملی وجود ندارد.

* مدتی هم با علی کریمی صمیمی شده بود اما بنا به دلایلی(همچون اختلاف بر سر بازوبند کاپیتانی تیم ملی و پرسپولیس) این صمیمیت از بین رفت. البته این دو اکنون با هم اختلافی ندارند.

* سعی کرد برادرش را هم با خودش به باشگاه هامبورگ ببرد اما هادی هرگز استعداد مهدی را در فوتبال نداشت.

* یکی از اخلاق مدارترین فوتبالیست های تاریخ فوتبال ایران است. او حتی در ۲۳ اسفند ۱۳۹۱ به عنوان مرد اخلاق ورزش ایران در سال ۱۳۹۱ برگزیده شد.

* یک مغازه فروش پوشاک بچه گانه در شمال تهران دارد.

* اسپانیا و آلمان مقاصد مورد علاقه او برای مسافرت کردن هستند. در داخل کشور هم طبیعتا اراک را دوست دارد.

* مهدوی کیا 10 سال در فوتبال آلمان بازی کرد اما بیش از دو سال طول کشید تا زبان سخت آلمانی را یاد بگیرد.

* اتومبیل کنونی او یک پورشه کاین یک میلیارد تومانی است.

* اولین اتومبیل مهدوی کیا یک پراید بود.

* یک سایت انگلیسی او را سومین بازیکن برتر تاریخ فوتبال ایران معرفی کرده است. علی دایی و علی کریمی در این فهرست اول و دوم شدند.

* پس از خداداد عزیزی و علی دایی سومین فوتبالیستی در تاریخ فوتبال ایران بود که جایزه برترین بازیکن سال آسیا را گرفت.

* درخشش در هامبورگ باعث شد تیم های بزرگ قاره سبز همچون منچستریونایتد، چلسی و یوونتوس خواستار جذب او شوند اما او هرگز راضی به جدایی از هامبورگ نشد.

* او در میان طرفداران هامبورگ بسیار محبوب بود. این هوداران مهدوی کیا را «مدی» صدا می کردند.
اسپرت.جام جم

آدم ها فقط آدم هستند نه بیشتر و نه کمتر
کمتر از چیزی که هستند نگاهشان کنی:آنها راشکسته ای
و بیش تر از آن حسابشان کنی آنها تورا میشکنند


 سپاس شده توسط نثار ، Afshin ، محمد ، دریاآرام
2014/06/09, ساعت 17:31
ارسال: #9
RE: بیوگرافی بازیگران هنرمندان و ورزشکاران و افراد مشهور ایران
بیوگرافی مهتاب کرامتی


نام: مهتاب كرامتی



تاریخ تولد: 1349



همسر: بابك ریاحی پور (نوازنده گیتار)

...............................................
كارشناسی میكروبیولوژی از دانشگاه آزاد اسلامی.
پس از آنكه در كلاسهای كارگاه آزد بازیگری شركت كرد، برای ایفای نقش هلن
در فیلم / مجموعه مردان آنجلس برگزیده شد. او برای بازی در فیلم مرد بارانی
كاندید دریافت جایزه از هجدهمین جشنواره فیلم فجر شد.

نام: مهتاب کرامتی

تاریخ تولد: 1349

فارغ التحصیل رشته میکروبیولوژی از دانشگاه آزاد اسلامی در سال 1373.

گذراندن دوره کلاس‌های کارگاه آزاد بازیگری زیرنظر امین تارخ.

همسر بابک ریاحی‌پور (آهنگساز - نوازنده گیتار).

فعالیت در تلویزیون در سال 1375.

شروع فعالیت سینمایی با فیلم / مجموعه مردان آنجلس (اصحاب کهف) - پس از آنکه در کلاسهای کارگاه آزد بازیگری شرکت کرد - (فرج‌الله سلحشور) به عنوان بازیگر در سال 1375. او برای بازی در فیلم مرد بارانی کاندید دریافت جایزه از هجدهمین جشنواره فیلم فجر شد.


بخشی از فیلم شناسی:

1385 آدم ( عبالرضا کاهانی ) [بازیگر]

1385 پاداش سکوت ( مازیار میری ) [بازیگر]

1383 رستگاری در هشت و بیست دقیقه ( سیروس الوند ) [بازیگر]

1383 هشت پا ( علیرضا داودنژاد ) [بازیگر]

1381 شاه خاموش ( همایون شهنواز ) [بازیگر]

1381 ملاقات با طوطی ( علیرضا داودنژاد ) [بازیگر]

1379 بهشت از آن تو ( علیرضا داودنژاد ) [بازیگر]

1379 مریم مقدس ( شهریار بحرانی ) [بازیگر]

1378 مرد بارانی ( ابوالحسن داودی ) [بازیگر]

1378 مومیایی3 ( محمدرضا هنرمند ) [بازیگر]

1377 مردی از جنس بلور ( سعید سهیلی) [بازیگر]

جوایز و انتخابها :

>> کاندید سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش اول زن (مرد بارانی)

[ دوره 18 جشنواره فیلم فجر (مسابقه سینمای ایران) - سال 1378 ]



تکناز

آدم ها فقط آدم هستند نه بیشتر و نه کمتر
کمتر از چیزی که هستند نگاهشان کنی:آنها راشکسته ای
و بیش تر از آن حسابشان کنی آنها تورا میشکنند


 سپاس شده توسط محمد ، نثار ، دریاآرام
2014/06/09, ساعت 17:34
ارسال: #10
RE: بیوگرافی بازیگران هنرمندان و ورزشکاران و افراد مشهور ایران
بیوگرافی مریلا زارعی


بازی در فیلم دوزن (تهمینه میلانی، 1377) یکی از شانسهای بزرگ او بود.
پس از آن توانایی هایش را در واکنش پنجم (تهمینه میلانی، 1381) به رخ همگان کشید و سرانجام با بازی کوتاه اما بسیار تاثیرگذارش در سربازهای جمعه (مسعود کیمیایی، 1382) مزد زحماتش را از بیست و دومین جشنواره فیلم فجر، از هشتمین جشن خانه سینما و از نویسندگان و منتقدان دریافت کرد.

نام اصلی: مریلا

نام خانوادگی اصلی: زارعی برزی

......................................

سمت (در بخش های): بازیگران،

......................................

تاریخ تولد: 1353/1/25

محل تولد: تهران

ملیت: ایران

.....................................

مدرک تحصیلی: فارغ التحصیل صنایع غذایی

بیوگرافی

فارغ التحصیل مهندسی صنایع غذایی از دانشگاه تهران در سال 1375.

فعالیت در تلویزیون با بازی در مجموعه تلویزیونی دبیرستان خضرا (اکبر خواجویی) در سال 1375.

شروع فعالیت سینمایی با بازی در فیلم سلام سینما (محسن مخملباف) در سال 1373.

با مجموعه تلویزیونی کاراگاه (حسن هدایت) به دنیای بازیگری روی آورد. و با مجموعه تلویزیونی هوای تازه (محمد رحمانیان) بیشتر شناخته شد. بازی در فیلم دوزن (تهمینه میلانی، 1377) یکی از شانسهای بزرگ او بود.

پس از آن توانایی هایش را در واکنش پنجم (تهمینه میلانی، 1381) به رخ همگان کشید و سرانجام با بازی کوتاه اما بسیار تاثیرگذارش در سربازهای جمعه (مسعود کیمیایی، 1382) مزد زحماتش را از بیست و دومین جشنواره فیلم فجر، از هشتمین جشن خانه سینما و از نویسندگان و منتقدان دریافت کرد.

مجموعه های تلویزیونی:

- کاراگاه (مجموعه، حسن هدایت، 1374)

- مهر خوبان (مجموعه، 1374)

- خلبان (مجموعه، 1374)

- جهان وارونه (مجموعه، 1374)

- دبیرستان خضراء (مجموعه، اکبر خواجویی، 75-1374)

- خانه های اجاره ای (تله تئاتر، 1375)

- هوای تازه (مجموعه، محمد رحمانیان، 1375)

- کهنه سوار (مجموعه، اکبر خواجویی، 1376)

- شن های کف رودخانه (مجموعه تلویزیونی، 1376)

- فردا دیر است (مجموعه، حسن فتحی، 1376)

- ولایت عشق (مجموعه، مهدی فخیم زاده، 1377)

- داستان یک شهر (مجموعه، اصغر فرهادی، 1378)

- زمان شوریدگی (مجموعه تلویزیونی، 1379)

- پلیس جوان (مجموعه، سیروس مقدم، 1380)

- دریایی ها (مجموعه، سیروس مقدم، 1381)



بخشی از فیلم شناسی:

1385 اخراجی ها ( مسعود ده نمکی ) [بازیگر]

1385 آفتاب بر همه یکسان می تابد ( عباس رافعی ) [بازیگر]

1385 دستهای خالی ( ابوالقاسم طالبی ) [بازیگر]

1384 زاگرس ( محمدعلی نجفی ) [بازیگر]

1383 زن زیادی ( تهمینه میلانی ) [بازیگر]

1383 مجردها ( اصغر هاشمی ) [بازیگر]

1383 حکم ( مسعود کیمیایی ) [بازیگر]

1382 سربازهای جمعه ( مسعود کیمیایی ) [بازیگر]

1382 معادله ( ابراهیم وحیدزاده ) [بازیگر]

1382 هم ‌نفس ( مهدی فخیم‌زاده ) [بازیگر]

1381 واکنش پنجم ( تهمینه میلانی ) [بازیگر]

1381 سیزده گربه روی شیروانی ( علی عبدالعلی زاده ) [بازیگر]

1380 عشق فیلم ( ابراهیم وحیدزاده ) [بازیگر]

1378 تکیه بر باد ( داریوش فرهنگ ) [بازیگر]

1377 دو زن ( تهمینه میلانی ) [بازیگر]

1375 روی خط مرگ ( شفیع آقامحمدیان ) [بازیگر]

1375 خلبان ( جمال شورجه ) [بازیگر]



جوایز و انتخابها

>> کاندید سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش اول زن (زن زیادی)

[ دوره 23 جشنواره فیلم فجر (مسابقه سینمای ایران) - سال 1383 ]

.................................................................

>> برنده سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش مکمل زن (سربازهای جمعه)

[ دوره 22 جشنواره فیلم فجر (مسابقه سینمای ایران) - سال 1382 ]

.................................................................

>> کاندید تندیس زرین بهترین بازیگر نقش اول زن (زن زیادی)

[ دوره 9 جشن خانه سینما (مسابقه) - سال 1384 ]

.................................................................

>> برنده تندیس زرین بهترین بازیگر نقش مکمل زن (سربازهای جمعه)

[ دوره 8 جشن خانه سینما (مسابقه) - سال 1383 ]

.................................................................

>> برنده لوح زرین بهترین بازیگر زن (سربازهای جمعه)

[ دوره 5 منتخب سایت ایران اکتور (بهترین های سال) - سال 1384 ]

.................................................................

>> کاندید لوح زرین بهترین بازیگر زن (واکنش پنجم)

[ دوره 4 منتخب سایت ایران اکتور (بهترین های سال) - سال 1383 ]

.................................................................

>> کاندید لوح زرین بهترین بازیگر زن (زن زیادی)

[ دوره 6 منتخب سایت ایران اکتور (بهترین های سال) - سال 1384 ]

.................................................................

>> 2 - دومین بازیگر نقش مکمل زن سال (دو زن)

[ دوره 14 منتخب نویسندگان و منتقدان (بهترین های سال) - سال 1378 ]

.................................................................

>> 3 - سومین بازیگر نقش مکمل زن سال (سربازهای جمعه)

[ دوره 19 منتخب نویسندگان و منتقدان (بهترین های سال) - سال 1383 ]

.................................................................

>> 5 - پنجمین بازیگر نقش مکمل زن سال (واکنش پنجم)

[ دوره 18 منتخب نویسندگان و منتقدان (بهترین های سال) - سال 1382 ]

.................................................................

بیشترین همکاری های مریلا زارعی با:

>> مهری شیرازی (چهره پردازی،) (در 6 فیلم ) ==>

>> عباس شوقی (بازیگران،جلوه های ویژه،موسیقی،) (در 4 فیلم ) ==>

>> محمدرضا فروتن (بازیگران،) (در 3 فیلم ) ==>

>> کیوان مقدم (صحنه و لباس،) (در 3 فیلم ) ==>

>> تهمینه میلانی (تهیه و تولید،صحنه و لباس،فیلمنامه،کارگردانی،) (در 3 فیلم ) ==>

>> علی نیک رفتار (عکس،موسیقی،) (در 3 فیلم ) ==>

>> محمدرضا شریفی نیا (بازیگران،تهیه و تولید،عکس،کارگردانی،) (در 3 فیلم ) ==>

>> آتیلا پسیانی (بازیگران،کارگردانی،) (در 3 فیلم ) ==>

>> امین حیایی (بازیگران،موسیقی،) (در 3 فیلم ) ==>

>> اسحاق خانزادی (صدا،موسیقی،) (در 3 فیلم ) ==>

>> پرویز آبنار (صدا،) (در 3 فیلم ) ==>

>> محمد آلادپوش (جلوه های ویژه،عنوان بندی،فیلمبرداری،) (در 2 فیلم ) ==>

>> سیامک احصایی (صحنه و لباس،) (در 2 فیلم ) ==>

>> حافظ احمدی (عکس،فیلمبرداری،) (در 2 فیلم ) ==>

>> عبدالله اسکندری (تهیه و تولید،فیلمنامه،چهره پردازی،) (در 2 فیلم ) ==>

>> سعید انصاری (موسیقی،) (در 2 فیلم ) ==>

>> ساسان باقرپور (صدا،) (در 2 فیلم ) ==>

>> رضا بانکی (تهیه و تولید،عکس،فیلمبرداری،) (در 2 فیلم ) ==>

>> بابک برزویه (بازیگران،عکس،) (در 2 فیلم ) ==>

>> مسعود بهنام (صدا،) (در 2 فیلم ) ==>

>> غوغا بیات (بازیگران،عکس،) (در 2 فیلم ) ==>

>> جعفر پناهی (تدوین،تهیه و تولید،صحنه و لباس،عنوان بندی،فیلمنامه،کارگردانی،) (در 2 فیلم ) ==>

>> شهرزاد پویا (تدوین،صدا،کارگردانی،) (در 2 فیلم ) ==>

>> سعید پیردوست (بازیگران،کارگردانی،موسیقی،) (در 2 فیلم ) ==>

>> حسین جعفریان (فیلمبرداری،فیلمنامه،) (در 2 فیلم ) ==>

>> حسن حسندوست (بازیگران،تدوین،صدا،) (در 2 فیلم ) ==>

>> مصطفی خرقه پوش (تدوین،عکس،) (در 2 فیلم ) ==>

>> قاسم زارع زاغه (بازیگران،) (در 2 فیلم ) ==>

>> علیرضا زرین دست (صحنه و لباس،فیلمبرداری،) (در 2 فیلم ) ==>

>> اصغر شاهوردی (بازیگران،صدا،) (در 2 فیلم ) ==>

پایگاه فرهنگی هنری تکناز

آدم ها فقط آدم هستند نه بیشتر و نه کمتر
کمتر از چیزی که هستند نگاهشان کنی:آنها راشکسته ای
و بیش تر از آن حسابشان کنی آنها تورا میشکنند


 سپاس شده توسط محمد ، نثار ، دریاآرام
« قدیمی تر | تازه‌ تر »
کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان
 


موضوع‌های مرتبط با این موضوع...
موضوع: نویسنده پاسخ: بازدید: آخرین ارسال
  بیوگرافی بازیگران هنرمندان و ورزشکاران و افراد مشهور جهان @Raha@ 5 9,147 2024/03/27 ساعت 06:07
آخرین ارسال: Najmehmasti
  کنسرت شوالیه آواز ایران در روز تولدش برگزار می‌شود shayans2 0 1,547 2016/02/17 ساعت 12:57
آخرین ارسال: shayans2
  لزوم اعتماد به جوانان مستعد موسیقی ایران shayans2 0 1,561 2016/02/17 ساعت 12:53
آخرین ارسال: shayans2
  الهام چرخنده در بلک لیست هنرمندان قرار گرفت!! @Raha@ 1 2,809 2016/01/21 ساعت 23:00
آخرین ارسال: zareizade
  بازیگر قدیمی سینمای ایران درگذشت + عكس Afshin 0 2,102 2015/05/08 ساعت 03:54
آخرین ارسال: Afshin
  تیم ملی کشتی آزاد ایران، آمریکا را به زانو درآورد @Raha@ 0 1,677 2015/04/13 ساعت 10:37
آخرین ارسال: @Raha@
  دختر طلایی ایران در کنار بهداد سلیمی و سعید معروف + عکس @Raha@ 0 1,931 2014/10/19 ساعت 10:51
آخرین ارسال: @Raha@
  ایا میدانستید بازیگران parisaaaa 0 1,753 2014/09/18 ساعت 18:36
آخرین ارسال: parisaaaa
  میزان تحصیلات بازیگران سرشناس ایرانی چقدر است؟! @Raha@ 0 2,255 2014/05/24 ساعت 11:54
آخرین ارسال: @Raha@

پرش به انجمن: