ایده،آموزش و ترکیب رنگها برای طراحی ناخن

آموزش طراحی ناخنترکیب رنگها برای هر مناسبت و فصل بنا به سلیقه و درخور شرایط متفاوت خواهند شد اما حال که در زمستانیم  چند پیشنهاد نیز برای انتخاب رنگهای زمستانه به شما پیشنهاد میدهیم؛همچنین طراحی و تزیین ناخن ها بین خانم ها طرفداران زیادی را دارد در این پست نیز شما را با چند آموزش طراحی ناخن و ایده برای تزیین ناخن ها آشنا میکنیم .

آموزش طراحی ناخنها

همانطور که در تصویر بالا نیز مشاهده میکنید برای بیس ناخن ها یک رنگ کرمی یا حتی برق ناخن در نظر گرقته و و با کمک نوارهای نازک طرح ایجاد کرده .

آموزش مرحله به مرحله طراحی ناخنطرح بعدی نیز با کمک و استفاده از نوارهای چسبی ایجاد میشود ،با کمک نوار میتوان طرح های متنوع و زیبایی روی ناخن ها ایجاد کرد

طراحی و دیزاین ناخن ها

ترکیب رنگها برای هر مناسبت و فصل بنا به سلیقه و درخور شرایط متفاوت خواهند شد اما حال که در زمستانیم  چند پیشنهاد نیز برای انتخاب رنگهای زمستانه به شما پیشنهاد میدهیم

با وجود آب و هوای سرد  زمستان زمانی است که می‌توانید به آسانی از رنگ‌های جسورانه استفاده کنید. شما باید یکی از رنگ‌های فصل را برای ناخن‌هایتان انتخاب کنید. پس تصمیم گرفتیم که در این مطلب شما را با تعدادی از رنگ‌های درخور فصل زمستان آشنا کنیم.با وجود آب و هوای سرد و غم افزا، زمستان زمانی است که می‌توانید به آسانی از رنگ‌های جسورانه استفاده کنید.

ایده دیزاین ناخن

مشکی و رنگ‌های نزدیک آن :مشکی و رنگ‌های نزدیک به آن همچون آبی مهتابی، سبز زمردی و شرابی هم جزو رنگ‌های فصل هستند. مد گذرای این فصل، این است که ناخن‌هایتان را کوتاه و گرد نگاه دارید. این چیزی است که در انواع فشن شو ها دیده شده و چنان بد هم بنظر نمی‌رسد.

آموزش طراحی ناخن با نوار

قرمز: قرمز رنگی است که هیچوقت از مد نمی‌افتد. همچنین رنگ قرمز کاملا درخور تعطیلات است، بعلاوع باعث خواهد شد تا همزمان، هم با کلاس و هم جذاب بنظر برسید.سعی کنید اگر می‌خواهید ناخن‌هایتان را قرمز کنید، از اکلیل دوری کنید، چرا که جلف بنظر می‌رسد و انگار که زیاده‌روی کرده‌اید. در اینصورت بجای اینکه ناخن‌هایتان زیبا شود مثل تزئینات کریسمس آویزان به درخت خواهید شد!

زرد و صورتی زنده: اگر رنگ‌های تیره به دلتان نمی‌نشیند، می‌توانید به سراغ رنگ‌های زرد و صورتی زنده بروید تا ماه‌های تیره‌ی زمستان را روشن کنید!

این رنگ‌ها بصورت تعجب برانگیزی تقریبا با هر لباسی که می‌پوشید، همنشینی دارند. البته اگر آنها را صحیح بکار ببرید.

ایده برای طراحی ناخن

رنگ‌های خنثی و بنفش مایل به ارغوانی :اگر نمی‌خواهید برای تعویض رنگ ناخن‌هایتان زمان زیادی صرف کنید، می‌توانید در طول زمستان به سراغ رنگ‌های خنثی هم بروید.

رنگ‌های خنثی تقریبا با تمام لباس‌ها خوب می‌شوند، و دیگر نیازی هم نیست نگران همخوانی رنگ ناخن‌ها با لباس و لوازم تزئینی‌تان باشید.

رنگ‌های کهربایی : رنگ‌های کهربایی هم راه خوبی برای درخشان کردن ناخن‌هایتان در طول ماه‌های زمستان است. قرمز نارنجی، نارنجی آتشی، لیمویی، بنفش و آبی کبالت رنگ‌هایی فوق‌العاده هستند.

دقت کنید که رنگهای  نئونی اغلب برای تابستان استفاده میشود

زیبــاشـــو دات کام

مطالب مرتبط

۱۱ دیدگاه‌

  1. ژاله گفت:

    خیلی ممنون از مطالب خوبتون

    [پاسخ]

  2. رونیکا گفت:

    خیلی مختصر و مفید خیلی ممنون و لطفا طرحای ییش تری یزارید

    [پاسخ]

  3. رها گفت:

    فوق العاده بود مرسی

    [پاسخ]

  4. رویا گفت:

    ممنون از سایت بسیار بسیار عالیتوووووووووون واقعا عالی بود

    [پاسخ]

  5. مهدیه گفت:

    وای وای خیلی توبه سایتتون خخخخخخخخیلی

    [پاسخ]

  6. ایلین گفت:

    خیلی عالیه ………………..

    [پاسخ]

  7. مبينا گفت:

    سلام عزیزم من میخوام موهامو شرابی کنم جه شماره ای بزنم ک تک و خوش رنک بشه? من ۴ماه قبل موهامو مش کردم و الان تقریبا موهام بلند شدن.ممنون میشم ج بدی

    [پاسخ]

  8. negar گفت:

    Kash bishtar tozih midadi khanumi

    [پاسخ]

  9. مبينا گفت:

    واقعا سایتتون عالیه حیفم اومد نظر ندم محشره ه

    [پاسخ]

  10. لیلا گفت:

    خیلی خوشگل و مامانی اند
    حرف ندارن

    [پاسخ]

  11. سوگلی گفت:

    بسیار عالی بود/…………

    [پاسخ]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

5 × یک =